Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ketään kenen kanssa matkustaa :(

Vierailija
03.10.2015 |

Kovasti haluttais matkustaa, muttei ole ketään kenen kanssa lähteä reissuun. Mies ei ole kiinnostunut matkustamisesta ja kaverit ei ehdi kun matkaavat kukin tahoillaan miestensä/perheidensä kanssa. Yksin matkustamista olen kokeillut pari kertaa, mutten pidä siitä yhtään :(

Tympii kuunnella muiden matkajuttuja kun itse ei pääse ulkomaille, vaikka mieli tekis :'(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ja milloin olisit menossa? Mulla aika sama tilanne.

Vierailija
2/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kävisin useammin matkoilla jos vain voisin. Yksin en viitsi lähteä. Onneksi yksi ystävä lähtee aina välillä reissuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mies ei ehdi töiden takia ja poika ei pääse opiskelujen takia. Kavereilla on omat menonsa eikä sisko ehdi ikinä mihinkään.

Vierailija
4/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en suostu matkustamaan jonkun kanssa. Kohteessa otan sitten kontaktia, jos siltä tuntuu. Mieluiten olen kyllä itsekseni, korkeintaan satunnaisesti juttelen muille. Pakettimatkahotellit ovat mulla pois laskuista joka tapauksessa. Omatoimimatka sen olla pitää.

Vierailija
5/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vauvapalstahan on varmaan hyvä foorumi löytää matkakumppaneita! Ja netissä on useita foorumeita matkakumppanin etsintään. Jos muistan oikein, niin esim. suomi24:ssä on sellainen. Ja näyttää olevan sellainenkin sivusto kuin matkaseuraa.fi. Tietysti pitäisi osua yhteen ihmisen kanssa, jolla olisi samansuuntaiset toiveet matkalle ja muutenkin synkata.

Olen ollut matkakaveripulassa monta kertaa. Yksin matkustaminen ei kiehdo ollenkaan. Nyt juuri en rahapulan takia ole minnekään lähtemässä. 

Vierailija
6/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on paras tapa matkustaa. Ei tarvitse huolehtia kuin itsestään ja voi päättää omista asioistaan.

Vierailija
7/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin miettinyt usein samaa. En kyllä ihan tuntemattoman kanssa haluaisi reissuun.

Vierailija
8/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi oma äiti tai sisarus tai vaikka sisaruksen puoliso jne...

Vierailija
9/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis lähteen melkein mihin vaan ja milloin vaan :D Jostain syystä kiinnostaa nyt Eurooppa, kun Euroopassa on tullu vähemmän matkustelua. Ajatuksissa ei ehkä niinkään siinnä rantaloma, vaan kaupunki/lande tms loma jossain kauniissa maisemissa.

Aikoinaan sitä tuli reissattua todella paljon, mutta niin vaan ne matkakaverit kaikkos elämäntilanteiden muutosten myötä. Sääli kyllä... Onneksi sentään pari kaveria onnistuu aina silloin tällöin järjestään aikaa yhteiseen matkaan. Mutta aika tiukassa noikin tilanteet on :(

Ap

Vierailija
10/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksinhän on ihan parasta matkustaa. Saa tehdä mitä haluaa ja koska haluaa eikä tarvitse tehdä mitään "toisten mieliksi" eikä kukaan vedä hernettä nenään mistään turhasta.

Vaihda asennetta ja lähde rieppaasti yksin. Ja ainahan voi tutustua matkalla uusiin ihmisiin jos ei halua olla yksin koko aikaa.

Vierailija
11/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Pallontallaajilla ym reissufoorumeilla etsitään matkaseuraa, miksi et kokeilisi josko noista löytyisi joku samanhenkinen reissaaja kaveriksi!

Vierailija
12/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:54"]Siis yksinhän on ihan parasta matkustaa. Saa tehdä mitä haluaa ja koska haluaa eikä tarvitse tehdä mitään "toisten mieliksi" eikä kukaan vedä hernettä nenään mistään turhasta.

Vaihda asennetta ja lähde rieppaasti yksin. Ja ainahan voi tutustua matkalla uusiin ihmisiin jos ei halua olla yksin koko aikaa.
[/quote]

Onneksi on ollut niin samanhenkisiä reissukavereita, ettei koskaan oo tarvinut tehdä mitään "kenenkään mieliksi" :)

ap

Vierailija
13/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertomatka? Ite olin keväällä Englantia kiertämässä, ja joukossa oli myös yksin matkustavia. Noi voi olla tietty vähän kalliimpia kuin perus rantalomat, mutta ei siinä joukossa kukaan ihmettele, jos joku on matkalla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi