Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännisiä, mutta harmittomia, naurettavia juttuja?

Vierailija
09.04.2022 |

Viime syksynä otin baari-illasta kotiuduttuani omalta pihalta kuvia kuolleista siilistä. Mielessäni pyöri kaikenmaailman luonnoneläinten myrkyttäjät.

Seuraavana päivänä tajusin kuvia katsoessani, että kyseessä oli aina pihassa olleet muutamat isommat soikean muotoiset kivet.

Häpesin ja naureskelin itsekseni asiaa. 😄

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova känni.

Vierailija
2/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin kans illan päätteeksi grillijonossa. Joku ilmeisen päihtynyt nainen sopersi tilatessaan "yks lihaspiirakka" mun kaveri ratkes ihan hulluna nauraan, sillä muutenkin nauru tooosi herkässä. Pelkäsin, että joku jonossa olleista ois tykänny huonoa ja kohta kaikki tapelleet, no ei onneksi.

Vierailija
4/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa juoda itsensä humalaan

Vierailija
5/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään alkaa siivoamaan tai kokkaamaan, kun olen humaltunut. Joskus jäi väsymyksen vuoksi hommat kesken ja aamulla löytyi imuri lattialta ja pannulla sulanut kasvissekoitus paistamatta.

Vierailija
6/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jättää päiväkirjat kirjoittamatta. Kumminkin joku niitä kaikkia lukee.

Vierailija
7/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lähdin päissäni exän luota kotiini yöksi ja pihalla huomasin, että ovi ei aukea avaimellani. Koetin ja kolkuttelin ovea ja pyörävaraston ovea, ajattelin että avain on rikki.

Soitin sit äidilleni kun en pääse kotiin, on pakkasta ja sössönsöö ja äiti lähti hakemaan mua.

Äiti soitti pihaltani missä olen. Olin naapuritalon ovella.

Ainiin. Olin 34 v.

Vierailija
8/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kirjoitella seinille kuuntelemiani musiikin pätkiä kun on vaan törpötellessä niin runollinen ja taiteellinen olo.

Onneksi yleensä vaan lyijykynällä.

Vierailija
9/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa olin jo lähes kolmikymppisenä ja drinkkien voimalla Suomessa olevalle pitkäaikaiselle hellulle keksin lähettää viestin : I think and feel that I love U. Seuraavana päivänä katsoin kännykkää ja viesti oli mennyt isälleni, joka on hemmetin jäyheä. Asiasta ei koskaan puhuttu mitään, mutta kauan aikaa oli hankala olo tavatessa.

Vierailija
10/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissussa olin jo lähes kolmikymppisenä ja drinkkien voimalla Suomessa olevalle pitkäaikaiselle hellulle keksin lähettää viestin : I think and feel that I love U. Seuraavana päivänä katsoin kännykkää ja viesti oli mennyt isälleni, joka on hemmetin jäyheä. Asiasta ei koskaan puhuttu mitään, mutta kauan aikaa oli hankala olo tavatessa.

Ups! Olisin itse vain laittanut aamulla perään että meni vahingossa väärään numeroon, sorry isä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän