Mielenosoituksista
Nyt kun Suomessa on yksi ainoa sallittu totuus maahanmuuttoon liittyen, ei mielenosoituksiin uskalleta osallistua leimautumisen pelossa. Minä, useimmat ystäväni ja työkaverini olemme kaikki tätä hallitsematonta maahanmuuttoa ja sen mukanaan tuomia lieveilmiöitä vastaan. Silti kukaan ei USKALLA osallistua mielenosoituksiin, jotta ei tule leimatuksi rasistiksi tai äärioikeistolaiseksi. Kaikki jotka eivät täysin kritiikittömästi suhtaudu tähän nuorten irakilaismiesten vyöryyn leimataan suvaitsevaiston toimesta heti rasisteiksi. Tavalliset suomalaiset saadaan näin tehokkaasti vaiennettua. Ei meistä kukaan halua kasvojaan uutiskuvaan, jonka otsikossa puhutaan rasisteista tai ääriliikkeistä. Ei täällä ole mielipiteenvapautta.
Kommentit (12)
Itse haluaisin mennä, mutta täytyisi ottaa lapset mukaan enkä taida heitä sinne uskaltaa viedä
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:44"]
Meillä osallistuu huomenna koko perhe rajat auki tapahtumaan rasismia vastaan.
[/quote]
Samoin. Ap ilmeisesti itsekin ymmärtää olevansa väärässä kun ei kehtaa mielipiteensä takana seistä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:44"]
[/quote]
Samoin. Ap ilmeisesti itsekin ymmärtää olevansa väärässä kun ei kehtaa mielipiteensä takana seistä.
[/quote]
Onko teillä poikia kaikki vai luotatteko että Suomessa riittää resurssit täydelliseen sopeuttamiseen? Jos mun tyttärelle tapahtuu jotain niin mä pimahdan ja suunnittelen kostoks suvakeille jotain mitä ne ansaitsee.
[/quote]
Ensinnäkään, Rajat kiinni EI ole rasistinen mielenosoitus. Haluamme kaoottisen pakolaistilanteen hallintaan, ja avun oikeille tarvitsijoille.
Toisekseenkin, oletko varma että lapsesi haluavat elää Suomessa, jossa rajat ovat auki? Haluavatko he että lasten ja nuorten turvallisuus vaarantuu?
Minä haluan Suomelle vastuullisen maahanmuuttopolitiikan, jotta maamme olisi turvallinen myös meidän lapsillemme. Siksi menen huomenna Lahden Rajat kiinni -miekkariin, siellä nähdään!
Ja en ole millään muotoa rasisti, vaan ihan tavallinen pikkuvauvan äiti.
Mielenosoitus turvallisen suomen puolesta. Ei tällä ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Tulkoon vaikka vihreitä ukkoja kunhan eivät ahdistele tyttöjä, kunnioittaisivat naisia ja eivät tekisi rikoksia. Tuollainen määrä turhautuneita nuoria miehiä, pitää olla todella naiivi jos ei ymmärrä mihin tämä johtaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:56"]
[/quote]
Ensinnäkään, Rajat kiinni EI ole rasistinen mielenosoitus. Haluamme kaoottisen pakolaistilanteen hallintaan, ja avun oikeille tarvitsijoille.
Toisekseenkin, oletko varma että lapsesi haluavat elää Suomessa, jossa rajat ovat auki? Haluavatko he että lasten ja nuorten turvallisuus vaarantuu?
[/quote]Ei tuollaisilla ole lapsia. Rajat auki unelmahöttöidiooteilla on ainoastaan itsensä mietittävänä, koko juttu on niin ääliöimäinen ettei oikeasti edes uskoisi jos ei tätä eläisi. T. Ilmeisesti rasisti kun haluaa ne rajat kiinni NYT
Kyllä täältä on porukkaa lähdössä, rohkeasti mukaan! :)
Sanos muuta, yhen suvakin tunnen ja se on entinen ystävä nykyään. Kaikki muut ketä oon haastatellu on vastaan, siis ihan kaikki!
Totta, todella surullista. Silti monet ovat rohkeita, ja lähtevät huomenna Rajat kiinni -mielenosoituksiin. Nostan heille hattua, rohkeampaa tekoa Suomen tulevaisuuden puolesta ei voisi olla.
Niihin mielenosoituksiin muuten voi osallistua, vaikka ei ilmoittautuisi facebookissa. Monet tuttavani tekevät näin, sillä asia ei ole silloin niin julkinen. Jotain täytyy tehdä. Toivottavasti näitä riittää, ketkä uskaltavat.
Aivan samat tunnelmat on todella monilla. Kannustaisin silti kaikkia osallistumaan, sillä maksamme liian kovan hinnan, jos nyt annamme periksi.