Suomeen ei ole syntynyt yhtään kunnollista sukupolvea 1950-luvun jälkeen!
Kaikki ovat hemmoteltuja kermaperseitä tykkänään! Niistä ei ole yhtikäs mihinkään muuta kuin valittamaan ja sehän on tässä maassa jo nähty!
Kommentit (5)
Voit olla oikeassa. Pitäisi nähdä kunnon suuri kuva, että mitä täällä oikein on tapahtunut viimeisen 100 vuoden aikana.
Tarkoitatko esimerkiksi näitä Supercell ja Rovion perustajia, jotka ovat maksaneet myyntivoitoistaan satoja mijoonia euroja yhteiskunnalle. Ahneet 1950-luvun ja aikasemmat sukupolvet eivät ole pystyneet mihinkään vastaavaan, mitä nyt omia pankkitilejään kasvattaneet veroja kiertämällä
Ja sitä ennen syntyneillä on niin pahat sotatraumat, että se näkyy välillisesti vielä nykynuorisossakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä ennen syntyneillä on niin pahat sotatraumat, että se näkyy välillisesti vielä nykynuorisossakin.
Kyllä! Kuulun siihen kastiin, joka todellakin kärsi "sotatraumoista". 1910- luvulla syntynyt isovanhempi oli pedofiili. Isäni eli hyvin epävakaassa kodissa lapsuudessaan. Olen saanut tuntea nahoissani molempien aiheuttaman helvetin. Itse olen katkaissut "napanuoran", jotta 90-luvulla ja 2000-luvulla syntyneet lapseni ovat saaneet elää ja kasvaa vakaassa ympäristössä.
Höpöhöpö. Se on kuules -60 ja -70 -lukulaiset, jotka vei Nokian menestykseen ja niillä rahoilla on sunkin vaivojas hoidettu. Kaikkea ei näköjään saatu kuntoon kun mieli jäi sairaaksi.