Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöreäkasvoinen nainen ei ole kaunis.

Vierailija
02.10.2015 |

Nuoruus ja lapsenpöyreys on kamalan näköistä. Iän myötä sitä alkaa onneksi näyttää oikeasti kauniilta ja seksikkäältä naiselta. Omat kasvoni ainakin ovat nyt 27-vuotiaana paljon kauniimmat kuin 20-22-vuotiaana. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pyöreys kasvoissa on suloista.

Vierailija
2/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Onneksi olen sentään söpö. :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaunis, mutta nätti ja söpö. Ja minusta nätti ja söpö on kivempi, kun kaunis.

Vierailija
4/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on sinun mielipiteesi ja olet siihen oikeutettu. Onnea!

Vierailija
5/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Kiva kun olet sinut itsesi kanssa.

Vierailija
6/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä on kyllä niin ympäripyöreä kuvaus etten voi sanoa mitään, joku kuukasvo jolla on niin monta leukaa, että ei löytäisi suutaankaan ellei kokoajan söisi jotain, ei ole kyllä kaunis.

Vierailija
7/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:10"]

Pyöreä on kyllä niin ympäripyöreä kuvaus etten voi sanoa mitään, joku kuukasvo jolla on niin monta leukaa, että ei löytäisi suutaankaan ellei kokoajan söisi jotain, ei ole kyllä kaunis.

[/quote]

Sama pätee esimerkiksi kaikkeen.

Vierailija
8/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun mielestäsi varmaan, mutta miehet etsivät lapsenpyöreyttä naisen kasvoista koko ikänsä. Toivottavasti näytät kapeine ryppyisine kasvoinesi parikymppiseltä.

Vierailija
9/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:llä olla ikäkriisi. Vakuuttelee itselleen, että näyttää nyt paremmalta, terveemmältä ja elinvoimaisemmalta kuin koskaan nuorempana. Toki tiedän kyllä myös naisia, joita oikeasti pukee se, että tulee vähän vuosia lisää ja kasvoista tulee kapeammat ja lapsenpehmeys katoaa.

Vierailija
10/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä 20-vuotias nainen on paras. Ihan sama minkä ikäinen mies itse on.

Vierailija
11/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on naamassa muita tosi kovasti tavoiteltuja piirteitä

Vierailija
12/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nelikymppisenä näytät todennäköisesti pahalta... Itsekin olen pyöreäkasvoinen, ja olin yli kaksikymppiseksi sellainen naamastani lapsenpyöreä ja vähän mitäänsanomattoman näköinen pullanaama, vaikka olin liiankin hoikka kropaltani. 25 ikävuoden jälkeen tosiaan alkoi vähän pyöreyttä lähteä ja aloin näyttää paremmalta. Mutta 35 vuoden kohdalla sitten se jäljellä oleva pyöreys alkoi ROIKAHTAA, ja nyt nelikymppisenä olen ihan kauhean bulldogin näköinen. Ennen lihaisan pyöreät posket on roikahtaneet alaspäin, samoin leukaperät. Nyt se "läski" naamassa on valahtanut leukaperiin bulldog-pusseiksi. Ei kiva.

Vierailija
13/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on kaikennäköisiä ja jotkut tykkäävät hiton lihavistakin. Joten: ei hätää!

Vierailija
14/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus ja lapsenpöyreys on kamalan näköistä. Iän myötä sitä alkaa onneksi näyttää oikeasti kauniilta ja seksikkäältä naiselta. Omat kasvoni ainakin ovat nyt 27-vuotiaana paljon kauniimmat kuin 20-22-vuotiaana.

Enemmän päinvastoin. Kaikki miehet pitävät keskimäärin eniten 23-vuotiaista naisista ulkonäöltä!

Vierailija
15/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luisevat kasvot ole kauhean nätit.pikkuisen pitää olla pyöreyttä

Vierailija
16/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, tiedän monia pyöreäkasvoisia naisia jotka ovat kauniita ja vastaavasti niitä neliönaamoja tai kaitakasvoja, joita ei erottaisi seinätapetista :) Riippuu niin paljon ihmisestä tämäkin asia, toisille sopii, toisille ei ollenkaan.

Vierailija
17/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristin Kreuk, eikö muka ole kaunis, häh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän