Onko törkeää, jos Lidlissä ensin pakkaa ostoksensa loppuun ja maksaa ne vasta sitten?
Tarkoitan siis sitä, kun ne kassat hirveellä kiireellä vetävät ne ostokset lukijan läpi ja ilmoittavat laskun loppusumman. Moni pakkaa tässä vaiheessa vielä tavaroitaan ja jos maksaa välissä, tavarat jäävät seuraavan asiakkaan eteen häiristsemään. Itse olen ratkaissut tämän niin, että annan kassan kaikessa rauhassa odottaa rahojaan niin kauan, että olen saanut tiskin tyhjäksi.
Kommentit (5)
Mä en Lidlissä viitsi käydä. Koska ensinnäkin 7 hengen ruuat, kun ostaa ja kärry syhteellisen täynnä. Kun alkaa lapata tavaroita hihnalle niin osa alkaa jo siellä kassan päädyssä tipahdella lattialle :D
Niillä mitataan sitä missä tahdissa kassanhoitajat selviävät asiakkaista. Eli vaikka kassa tekis kuinka hyvää työtä tahansa eikä löysäilisi niin muutama ilkeä asiakas pilaa tuloksen.
Niillä on puolet vähemmän henkilökuntaa verrattuna saman myyntimäärän tekevään perinteiseen suomalaiseen ruokakauppaan.
Suosittelen sinulle samaa kuin joku aikaisempikin eli vaihda kauppaa tai sopeudu.
kun ovat vaihtamassa samantyyppisiin kassoihin kuin muuallakin.
Niillä mitataan sitä missä tahdissa kassanhoitajat selviävät asiakkaista. Eli vaikka kassa tekis kuinka hyvää työtä tahansa eikä löysäilisi niin muutama ilkeä asiakas pilaa tuloksen.
ja jono seisoo takanasi.
sitä paitsi siellä on tarkoituksena heitellä ostokset takaisin kärryyn ja pakata sivupöydällä. Huono systeemi mutta jos lidliä käytät niin sopeudut etkä odotuta toisia!!!!!
nythän tosin niitä hihnoja on alettu uusia vähän kerrallaan kaikissa kyseisissä kaupoissa.