Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tuttu muutti kauas, katkaisi välit, mutta mitä se sillä voitti?

Vierailija
09.04.2022 |

Pari kertaa lähettänyt viestejä kuitenkin tyyliin " emme näe enää koskaan".
Mitä se tuolla nyt voitti kun muutti pois ja katkaisi välit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi eroon sinusta

Vierailija
2/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Yleensä kun noin tehdään,ollaan sen jälkeen loppuelämä ihan hiljaa ellei tule ihan pakottavaa tilannetta antaa kuulua itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Miksi lähettää viestejä jos ei halua olla yhteyksissä? Noloa…

Vierailija
4/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsi eroon

sinusta

En oo tehnyt sille mitään.

Vierailija
5/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on varmaan katkeroitunut jostakin? Mitä hänelle on tehty kun muutti pois?

Vierailija
6/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän on varmaan katkeroitunut jostakin? Mitä hänelle on tehty kun muutti pois?

Ei mitään. Oli kyllästynyt asumispaikkaansa.

Vierailija
7/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ap pitää keskittää kyttäyksensä naapureihinsa ja valittaa heistä. normi tyhmä viher punikki äänestäjä.

Vierailija
8/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikiystävä laittoi luukut kiinni, sitä edelsi tyytymättömyys minuun monin tavoin. Itse koitin tekohengittää sitä ystävyyttä ja mennä entistä enemmän solmuun, liikuin todella kauas itsestäni miellyttääkseni, jotta saisin pitää hänet. Lopulta luovutin, hänhän oli yhteydenpidon lopettanut jo kauan sitten.

Iso suru, kun historia oli niin pitkä.

Meni aikaa, nuolin haavani, opin elämään ilman häntä.. Tänä aikana muistin, että kylläpä kyllä, tässä ihmissuhteessa tämä oli toistunut aiemminkin, mutta lapasena olin sen sallinut. Aikansa dissattuaan, hän oli ennenkin kutsunut minut takaisin kun koiran ja minä palasin häntää heiluttaen.

No nyt aika on kulunut taas riittävästi ja mut on kutsuttu takaisin. Nyt ollaan tilanteessa, että enpä ehkä sittenkään. Tämä rekku ei jaksa enää. Mä jatkan oman suuntaan, en jaksa enää laittaa häntä itseni edelle. Kiitti mulle riitti.

Vierailija
9/9 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi on inhottava, lähettää negatiivista energiaa ja ajattelee siellä jossakin missä sitten onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän