Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuosista

Vierailija
08.04.2022 |

Täytin hiljattain 50v. Ja sen koomin ei ole kuukautisia tullut. Mitään vaihdevuosiin viittasvia oireita ei ole ollut. Outuoa?
Eikös ensin pitäisi tulla jotain esivaihdevuosioireita? Tai edes epäsäännölliset kuukautiset. Vai onko muita joilla näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosia edeltää mm. runsaat kuukautiset, seksuaalisen halukkuuden lisääntyminen, kuukautiset harvenee. Mutta joo, iän puolesta olet hyvinkin vaihdevuosi-iässä.

Vierailija
2/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen antanut itselleni kertoa, niin kovin yksilöllisiä ovat nämä jutut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran haltuun. Herra on jaksanut yhtyä ja olen edelleen raskaana 50-vuotiaana.

Vierailija
4/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuukautiset tulivat ensin parin viikon välein ja sitten pari kertaa parin kuukauden välein ja lopulta jäivät pois. Muita vaihdevuosiin liittyviä oireita ei ole ollut. Hyvä, jos sulla ei ole ollut mitään oireita. 

Vierailija
5/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennyt että vaihdevuodet oli jo ohitse. Kohtua ei ollut, joten en kuukautisten pois jäämisestäkään voinut päätellä mitään.

Menin sitten gynelle. Olin n. 50v ja kysyin että millon voin odottaa kuumien aaltojen ja muiden vaihdevuosivaivojen alkavan.

Lääkäri katsoi kyllä pitkään minua ja sanoi että ”on kyllä jo menneet ohi”

Luulen että me oireettomat emme kovin paljon puhu tästä, hyvä että ap otti sen nyt esille.

Vierailija
6/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran haltuun. Herra on jaksanut yhtyä ja olen edelleen raskaana 50-vuotiaana.

Onnea! Jaksamista sinulle herra miehellesi. Toivottavasti vauvalla on aikuisia sisaruksia jelppimässä vauvan hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi