Mun kissa syö koiranruokaa
Koska sen mielestä se on parempaa. Ainaki koiranruoka tuoksuu paremmalta
Kommentit (13)
Eikö koiranruuassa ole liian vähän proteiinia kissalle?
Ota selvää jostakin onko hyväksi kissalle.
Kissalle ei sovi kaikki samat ruuat kuin koiralle.
Mun koira syö kissoja jos saa kiinni.
Minunkin kissani piti koiranraksuista. Annoin silloin tällöin syödä pari, vaikka ne varsinaisesti eivät kissalle hyvää ravintoa olekaan.
Koiralle kyllä annan arkipalkkana kissanraksuja, se on ihan intona niihin.
Liikaa viljaa ja hiilareita. Koiranruuassa siis. Kissa on puhdas lihansyöjä.
"
Kissan ruokavalion kanssa pitää olla tarkempana. Erityisesti kissalle pelkkää koiranruokaa sisältävä ateria ei ole pidemmän päälle terveellinen.
Sen lisäksi, että kissat tarvitsevat koiria enemmän proteiinia, avainasemaan maukuvien eläinten ruokinnassa nousee eläinperäinen aminohappo tauriini. Tauriinia lisätään kaikkiin kissojen ruokasäilykkeisiin ja kuivamuoniin. Ilman sitä seuraukset voivat olla katille kohtalokkaita.
”Jos kissa ei saa riittävästi tauriinia ja muita sille elintärkeitä ravintoaineita, siitä voi seurata vakavia terveysongelmia pidemmän päälle. Kissa voi sokeutua tai saada esimerkiksi sydänlihassairauden. Eläimelle voi tulla jopa kuolemaan johtavia muutoksia”, Rinkinen kertoo."
Vierailija kirjoitti:
Kissalle ei sovi kaikki samat ruuat kuin koiralle.
Sano se sille kissalle. Monet pitävät erityisesti kalaa sisältävistä koiranruuista. Meillä yksi kissa kävi syömässä koiranruokasäkissä. Kun kissasta ei näkynyt sieltä kuin häntä, piti ostaa seuraava ruokasäkki.
Kai ne nyt eläimet syö mitä niille annetaan. Ihmisen tehtävä antaa oikeanlaista ravintoa.
Mun koira syö kissanruokaa. Latz , Whiskas ja Sheba menee kuin kuumille kiville.
Vierailija kirjoitti:
Mun koira syö kissanruokaa. Latz , Whiskas ja Sheba menee kuin kuumille kiville.
No nuo nyt ovatkin kissoille sopimatonta viljahöttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mun koira syö kissoja jos saa kiinni.
Mutta ei saa koska olet syöttänyt sen lihavaksi kölleröksi kuten muutkin joilla ei koiraa kuuluisi edes olla.
Ok