Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei laita itse ensin viestiä, ei ole kiinnostunut tai on varattu?

Vierailija
08.04.2022 |

Tutustuin lähikaupungissa asuvaan mieheen harrastuksen kautta ja olemme tässä nyt viestitelleet, lähinnä minun aloitteestani. Olen nyt viimeiset muutaman kertaa laittanut itse viestiä, koska olen niin ihastunut. Mies vastailee joka kerta pitkästi, olemme jutelleet kauan, mies heittää vitsiä ja flirttiä, ihan selvästi antaa ymmärtää että on kiinnostunut, kyselee kaikkea yms. Viimeksikin kirjoitti suoraan, että on tosi innostunut, kun otin yhteyttä.

Mutta sitten herrasta ei kuitenkaan itsestä kuulu mitään...... Miehen PITÄISI olla sinkku mutta mistä näistä tietää, tuli fiilis että voisiko olla kuitenkin varattu? Enää en aio viestiä laittaa, käy jo ylpeyden päälle. Joten ei auta kuin odotella tuleeko sieltä jotain viestejä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen odota 2-3 päivää, jos ei kuulu, anna olla. Itse oon oppinut miljoonasta tämmöisestä tapauksesta että kannattaa hetki oottaa. Joku viikko on ehdoton maximi mitä kannattaa oottaa. Jos ei sitten kuulu, ei todellakaan oo kinostunut.

Vierailija
2/4 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. itse tehnyt noin. Siis naisena. Vastaillut kiltisti,mutta oikeaa kiinnostusta ei ollut.

Ikinä en itse laittanut ensin viestiä. Ja olin iloinen jos jäi edes päivä välistä ettei mies viestitellyt.

Lopulta oli pakko ilmoittaa,ettei nyt pysty. Tuli muitakin esteitä,mutta se yksipuolinen pommitus oli aika raskasta.

Toki jotkut ovat laiskempia vastaamaan. Mutta mutta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se on. Tai siis ainakin niin, että kun mies ei laita viestiä ekana tai ole muutenkaan aktiivinen niin silloin ei ole oikeasti kiinnostunut. Voi se aito kiinnostus toki puuttua vaikka olisi aktiivinenkin ja ainoa motivaattori toiminnalle on helppo/varma seksi (jatkossakin) tai ainakin sen yhden kerran.

Vierailija
4/4 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein sukuja alettaisi tönkiä, niin usealla suomalaisella on venäläistä sukujuurta olevia isoisoisoisovanhempia. Ja toisaalta ruotsalaistakin verta.