Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita nämä tyypit esim. koulutuksissa

Vierailija
08.04.2022 |

Jotka heittelevät irrelevantteja kommentteja ja kyselevät jatkuvasti kysymyksiä vähän aihetta sivuten? Pitkittävät ja viivyttävät asioita ihan turhaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut sä kuvailit juuri mua.

Mun on pakko olla aktiivisesti mukana, jos aion oppia mitään. Passiivinen kuuntelu ei välttämättä onnistu vaan alan ajatella jotain ihan muuta.

Vierailija
2/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ne on niitä "päteviä". Ihan naurettavia kysymyksiä välillä tulee. Pahinta kun jonkun koulutuksen lopuksi kysytään onko kysyttävää ja sen yhden sankarin pitää jäädä kyselemään ja kaikki muutkin joutuu kuuntelemaan. Se on nyt hyvä että koulutukset on koronan takia etänä. Voi lyödä teamsin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko olla aktiivisesti mukana, jos aion oppia mitään. Passiivinen kuuntelu ei välttämättä onnistu vaan alan ajatella jotain ihan muuta.

Mä taas en opi mitään, kun keskittyminen herpaantuu sun jaaritteluja kuunnellessa..

Ap

Vierailija
4/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ne on niitä "päteviä". Ihan naurettavia kysymyksiä välillä tulee. Pahinta kun jonkun koulutuksen lopuksi kysytään onko kysyttävää ja sen yhden sankarin pitää jäädä kyselemään ja kaikki muutkin joutuu kuuntelemaan. Se on nyt hyvä että koulutukset on koronan takia etänä. Voi lyödä teamsin kiinni.

Juu. Puhuvat myös mielellään itsestään ja omista (sekä kummin kaiman) kokemuksista.

Ap

Vierailija
5/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusten lisäksi kokouksissa ja ties missä muuallakin. Aina on ihmisiä, jotka luulevat olevansa muita tietävämpiä, rakastavat omaa ääntään tai haluavat muuten vain olla esillä. 

Vaikka joillain on ihan järkevää sanottavaakin, sen voisi tiivistää. Menisivät näyttelykerhoon, jos on puheripuli.

Vierailija
6/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Teinkin omasta työkaveristani aloituksen hiljattain, mutta se lie poistettu.

Pakonomainen moottoriturpa, joka omii minkä tahansa tilaisuuden länkyttääkseen ihan mistä vaan, enimmäkseen omista, perheensä ja tuttavien asioista. En kestä.

Vierailija
7/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne välikommentit tai kuvan vieressä laulava chat on täynnä pelkkää 'huomatkaa mut, mä olen täällä ja hyvä jätkä' tyyppistä itsetehostusta. Melko löyhä asiayhteys niistä kommenteista itse aiheeseen tai luentoon löyttyy. Rasittavaa ja lapsellista pääsääntöisesti.

Vierailija
8/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten ne tuppisuut, jotka eivät vastaa mitään vaikka puhuteltaisiin nimeltä? Ei ikinä mitään kysyttävää tai minkäänlaista kommenttia, liekkö edes seuranneet esitystä

Vierailija
9/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työssä tuollainen sönkkö. Se äänikin on niin kuvottavaa kuultavaa. Joka asiaan pitää päästä lässyttämään jotain tsemppisönkkäystä vähintään.

Vierailija
10/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten ne tuppisuut, jotka eivät vastaa mitään vaikka puhuteltaisiin nimeltä? Ei ikinä mitään kysyttävää tai minkäänlaista kommenttia, liekkö edes seuranneet esitystä

Todennäköisesti ei kokonaan, koska ne kyselijät on niin puuduttavaa kuunneltavaa, että kun havahtuu niin onkin jo hyvä osa koulutuksesta mennyt ohi.

Vierailija
11/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä työssä tuollainen sönkkö. Se äänikin on niin kuvottavaa kuultavaa. Joka asiaan pitää päästä lässyttämään jotain tsemppisönkkäystä vähintään.

Ne on muuten aina näitä teennäisiä tsempittäjiä. Ja miksi ne on aina niitä hiljaisia jotka puhuu hitaasti ja polveillen. Mielellään kirjakielellä, että koko 5min kysymys on mahdollisimman uuvuttava kaikille.

Vierailija
12/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aktiivisesti mukana esittämällä irrelevantteja kysymyksiä?

Vierailija
13/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Hirveän pitkä pohjustus ja kysymys on sellainen, johon on jo vähintään epäsuorasti vastattu aiemmin. Kiva, jos kysyjä pitää omaa keskittymistään yllä tuolla tavalla, mutta kaikilla muilla se keskittyminen sitten herpaantuu tuollaisesta liibalaabasta ja toistosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi