Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajien vaatimukset ovat viiden pakastepizzan hinta per kk

Vierailija
08.04.2022 |

Tavalliselle palkansaajalle

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite: Hoitajien palkankorotus maksaisi keskituloiselle pakastepitsan verran kuussa

Totuus: Hoitajien palkankorotus maksaisi keskituloiselle reilun viiden pakastepitsan verran kuussa.

Hoitajaliitot vaativat viisivuotista palkkaohjelmaa, joka nostaisi peruspalkkaa vuosittain 3,6 prosenttia enemmän kuin muilla aloilla.

Vierailija
2/8 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen erikoinen palkansaaja niin ei koske minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan peruspalkka on nyt 2375,71 €/kk. Siihen vaaditaan yhteensä 5,6% korotusta. Korotus olisi silloin 133,04 €. Olen hämmästynyt, että kuinka kalliita pakastepizzat oikein on, jos tuo korotus on kerran viiden pakastepizzan verran. En nimittäin koskaan osta pakastepizzaa, vaan teen ne itse pohjasta alkaen.

Vierailija
4/8 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ostaa jollekin hoitajalle pizzat jos syödään yhdessä.

Vierailija
5/8 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitajien palkka nousee 3 vuoden aikana 3,6 % muiden alojen tessin lisäksi  niin se nousee 422 €/kk nykyisestä. Tämä siis niille jotka saavat alinta palkkaa, mitä todella harvat savat. Useimmilla palkankorotus on yli 500 ja lopulta tulevat saamaan yli  4000/kk.

Olisin iloinen jos olisin naimisissa hoitajan kanssa nykyisilläkin palkoilla koska vaimoni  saa vain kansaneläkettä, on työkyvytön.

Vierailija
6/8 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille muille julkisen alan työntekijöille on tulossa myös aika monta pakastepizzaa?

Vierailija
7/8 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko että jokainen ottaa yhden kummilapsihoitajan ja tarjoaa 5 pakastepizzaa kuussa. Käykö Grandiosa vai pitääkö olla ihan Casa di Mammaa?

Vierailija
8/8 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan peruspalkka on nyt 2375,71 €/kk. Siihen vaaditaan yhteensä 5,6% korotusta. Korotus olisi silloin 133,04 €. Olen hämmästynyt, että kuinka kalliita pakastepizzat oikein on, jos tuo korotus on kerran viiden pakastepizzan verran. En nimittäin koskaan osta pakastepizzaa, vaan teen ne itse pohjasta alkaen.

Peruspalkka on kylläkin 2550-2660 välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme