Doppleri näyttää sykettä 7. raskausviikolla
Minulla on samanlainen doppleri kuin neuvolassa ja siksi ajattelin kokeilla jo kuuluisiko sikiön syke vielä. Nyt on 7. raskausviikko joten ei tietenkään sykettä kuulunut. Kuitenkin silloin, kun painoin doppleria häpykumpua vasten sen alapuolelle, näytöllä näkyi useaan kertaan muutaman sekunnin ajan syke, n. 150. Mitään ei kuitenkaan kuulunut. Olen harjoitellut tuon käyttöä monesti jo ennen raskautta sitä yrittäessä, enkä ole ikinä aiemmin saanut mitään muita lukemia siihen kuin oman sykkeeni. Voisiko se tosiaan olla sikiön syke joka kantautuu doppleriin ihan pienenä ja näkyy välillä?
Kommentit (5)
Sikiön olemassaoloa ei ole muuten kuin raskaustestillä todennettu, joten olisi todella ihanaa saada varmistus, että siellä tosiaan kasvaa pieni elämä❤️
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai siellä on syke kun siellä on elävä olento, pieni ihminen eikä mikään solumöykky. Siellä on ihminen jolla on sielu ja se on viaton. Että siihen malliin...
Näin minäkin ajattelen!😍 Tällä raskausviikolla hänellä alkaa veri kiertää verisuonissa. Googlen mukaan vain se syke ei kuulu vielä moneen viikkoon neuvolan laitteilla niin hämmästyin, että nytkö jo näkyy.
-ap
Mulla kuului 8 viikolla ekan kerran kotidoplerilla. Jos oikein hoikka niin kuuluu aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuului 8 viikolla ekan kerran kotidoplerilla. Jos oikein hoikka niin kuuluu aikaisin.
Ihana kuulla! Voi että olen onnellinen!😍
-ap
Tottakai siellä on syke kun siellä on elävä olento, pieni ihminen eikä mikään solumöykky. Siellä on ihminen jolla on sielu ja se on viaton. Että siihen malliin...