Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aihe vapaan klikkaukset vähentyneet -60%

Vierailija
30.09.2015 |

muutamassa kuukaudessa ja sama meno näyttää jatkuvan. Netissä on sivu josta voi klikkaukset tarkistaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jaksa palstailla hommalaisten spämmäyksen vuoksi enää entiseen malliin. Täällä on nykyään tympeää meininkiä ja syyllisiä ovat muutama ''maahanmuuttokriittistä''' miestä ja naista.

Vierailija
2/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä oo muuta kuin ammattivalittajan paskaa, ikäerohullua ja joku hommafoorumilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä tehnyt parhaani ja onnistunut saamaan ehkä 80% nousun klikkauksiin. Saisiko tästä jonku Mamma-palkinnon?

Vierailija
4/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:53"]Mä en ainakaan jaksa palstailla hommalaisten spämmäyksen vuoksi enää entiseen malliin. Täällä on nykyään tympeää meininkiä ja syyllisiä ovat muutama ''maahanmuuttokriittistä''' miestä ja naista.
[/quote]Sama juttu. Ei vaan jaksa.

Vierailija
5/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä sensuuristavalittajat väittävät tämän johtuvan moderoinnista, joka ajaa ihmiset pois - olisiko kuitenkin kyse niistä 20 samanlaisesta aloituksesta etusivulla, jotka ajaa ihmiset pois, koska hommabotit ei lähde sitten millään.

Vierailija
6/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:53"]Mä en ainakaan jaksa palstailla hommalaisten spämmäyksen vuoksi enää entiseen malliin. Täällä on nykyään tympeää meininkiä ja syyllisiä ovat muutama ''maahanmuuttokriittistä''' miestä ja naista.

[/quote]Sama juttu. Ei vaan jaksa.

[/quote]

Täällä sama. Noille voisi perustaa oman keskustelualueen "Rasistiset huutelut" ja siirtää sinne kaikki tuollaiset keskustelut.

Vierailija
7/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin pyöriä av:llä, kun täällä oli aina hauskoja provoja ja ketjuja, joille sai nauraa. Enää ei ole niitä näkynyt aikoihin, paitsi tietysti norpat ja emättimet.

Vierailija
8/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:50"]

muutamassa kuukaudessa ja sama meno näyttää jatkuvan. Netissä on sivu josta voi klikkaukset tarkistaa. 

[/quote]

Linkki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän