Saako homomies seksiä helpommin kuin heteromies?
Otsikko. Tästä ei varmaan mitään tutkimusta ole. Toisaalta homoja on tietysti vähemmän kuin heteroita, mutta on luultavasti myös paljon kokeilunhaluisia "heteroita".
Kommentit (17)
Kai se riippuu vähän ihmisestä...? Luuletki että kaikki homot ovat seksuaalisesti aktiivisia ?
Käsittääkseni joo, koska miehillä on korkeampi seksuaalinen halukkuus kuin naisilla. Helpomminhan sitä halukkaalta saa kuin haluttomalta.
Helposti ainakin ajattelee että yleisesti ottaen miehet haluaa enemmän seksiä. Että siinä halut sitten kohtaa helpommin.
Riippuu kans et asuuko syrjäseudulla vai esim. Helsingissä.
Aivan varmasti saa ja se olisi ainoa plussa, minkä keksin homoudesta.
Saamaton heteromies
Ainakaan minä en löydä itselleni halukasta seksiseuraa millään. Tosin se ei ole mikään ihme, koska olen lyhytkasvuinen, lihava, ruma ja muutenkin vastenmielinen. En siis saisi seksiseuraa vaikka olisin hetero. T: Homo 34v.
Saa, noin 100x enemmän. Naisilta ei tule käytännössä koskaan minkäänlaisia alotteita, mutta miehiltä senkin edestä. Ei tarvitse olla edes kasvokuvaa ja silti tulee paljon viestejä homojen seuranhakusivuilla, ihan hyvän tasoisilta miehiltä. Ja suurin osa homoista/bi-seksuaaleistahan ei ole mitään stereotyyppisia neitihomoja, vaan ihan normaaleita ihmisiä.
t. 20-v bi
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:55"]Saa, noin 100x enemmän. Naisilta ei tule käytännössä koskaan minkäänlaisia alotteita, mutta miehiltä senkin edestä. Ei tarvitse olla edes kasvokuvaa ja silti tulee paljon viestejä homojen seuranhakusivuilla, ihan hyvän tasoisilta miehiltä. Ja suurin osa homoista/bi-seksuaaleistahan ei ole mitään stereotyyppisia neitihomoja, vaan ihan normaaleita ihmisiä.
t. 20-v bi
[/quote]
Tuohan oli kiinnostavaa!
Osmo Kontula on organisoinut niin tieteellisesti tehtyjä kyselyitä kuin mahdollista. Tietääkö joku, onko tuloksissa jotain tästä asiasta?
Juurihan ollaan tutkittu, että naiset haluavat miehiä enemmän seksiä ja av:llakin aina surkutellaan pihtarimiehiä. Homomiehistä en tiedä, mutta olen bi eikä yksikään mies ole pysynyt seksuaalisten halujeni perässäni. Nykyään harrastan naisystäväni kanssa seksiä 2-4 kertaa päivässä, kumpikin saa 5-10 orgasmia päivästä riippuen.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:19"]Juurihan ollaan tutkittu, että naiset haluavat miehiä enemmän seksiä ja av:llakin aina surkutellaan pihtarimiehiä. Homomiehistä en tiedä, mutta olen bi eikä yksikään mies ole pysynyt seksuaalisten halujeni perässäni. Nykyään harrastan naisystäväni kanssa seksiä 2-4 kertaa päivässä, kumpikin saa 5-10 orgasmia päivästä riippuen.
[/quote]
Miksi joudun sitten miehenä näkemään helvetisti vaivaa saadakseni seksiseuraa, vaikka naiset ovat halukkaana kuin miehet?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:19"]Juurihan ollaan tutkittu, että naiset haluavat miehiä enemmän seksiä ja av:llakin aina surkutellaan pihtarimiehiä. Homomiehistä en tiedä, mutta olen bi eikä yksikään mies ole pysynyt seksuaalisten halujeni perässäni. Nykyään harrastan naisystäväni kanssa seksiä 2-4 kertaa päivässä, kumpikin saa 5-10 orgasmia päivästä riippuen. [/quote] Miksi joudun sitten miehenä näkemään helvetisti vaivaa saadakseni seksiseuraa, vaikka naiset ovat halukkaana kuin miehet?
[/quote]
Naiset eivät halua sitä seksiä keneltä tahansa vaan seurustelukumppaneiltaan.
Voisin lyödä vetoa että homot ja bisset pääsee naimaan useammin kuin heterot. Se on opittu, että naiset eivät lähesty paitsi baarissa. Sielläkin erittäin harvoin ja kun ovat tukevassa humalassa. Tai sitten naiset käyttävät jotain kummalista elekieltä, ja olettavat että ymmärrän mitä joku pieni vilkuilu tarkoittaa.
Miehiltä sen sijaan on tullut selkeitä aloitteita. Eli kyllä se seksielämä varmaan piristyisi jos sattuisi tuntemaan vetoa miehiinkin.
On aika outoa omasta mielestä vaan että seksin eteen pitää nähdä niin paljon vaivaa. Luulisin että seksi on kuitenkin mukavaa naistenkin mielestä? En ymmärrä..
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:10"]Voisin lyödä vetoa että homot ja bisset pääsee naimaan useammin kuin heterot. Se on opittu, että naiset eivät lähesty paitsi baarissa. Sielläkin erittäin harvoin ja kun ovat tukevassa humalassa. Tai sitten naiset käyttävät jotain kummalista elekieltä, ja olettavat että ymmärrän mitä joku pieni vilkuilu tarkoittaa.
Miehiltä sen sijaan on tullut selkeitä aloitteita. Eli kyllä se seksielämä varmaan piristyisi jos sattuisi tuntemaan vetoa miehiinkin.
On aika outoa omasta mielestä vaan että seksin eteen pitää nähdä niin paljon vaivaa. Luulisin että seksi on kuitenkin mukavaa naistenkin mielestä? En ymmärrä..
[/quote]
Niinpä, minua on miehet lähestynyt paljon useammin, mitä naiset vaikka olen 100% heteromies.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:55"]
Saa, noin 100x enemmän. Naisilta ei tule käytännössä koskaan minkäänlaisia alotteita, mutta miehiltä senkin edestä. Ei tarvitse olla edes kasvokuvaa ja silti tulee paljon viestejä homojen seuranhakusivuilla, ihan hyvän tasoisilta miehiltä. Ja suurin osa homoista/bi-seksuaaleistahan ei ole mitään stereotyyppisia neitihomoja, vaan ihan normaaleita ihmisiä.
t. 20-v bi
[/quote]
Mitä pahaa neitihomoissa?
Heteromiehen on vaikeinta saada seksiä.
Villi veikkaus: ei.