Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako booztsista tilata

Vierailija
30.09.2015 |

Netissä siis pullollaan kommentteja, miten palauttamisen kanssa ollut ongelmia. Nyt tuolla on kuitenkin alusvaatteista hyvä tarjous ja tekisi mieli tilata.. pelottaa vaan että rahat menee hukkaan tai että palautus ei onnistu. Kellään kokemuksia? Pitäisikö ottaa riski ja tilata vai pulittaa tuplasti enemmän liikkeestä :s

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen tilannut monta kertaa eikä ole ollut mitään ongelmia palauttamisen kanssa.

Vierailija
2/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut monta kertaa. Aina tullut nopeasti perille ja ei toistaiseksi ole ollut mitään ongelmaa palautuksissakaan. Uskaltaa tilata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko palauttanut postin vai uspin kautta?

Vierailija
4/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten uskallan. Tosiaan nuo negatiiviaet kommentit ovat olleet 2013 vuodelta suurin osa, joten ehkä siellä on meininki nyt muuttunut. Oletteko maksaneet laskulla vai jo etukäteen? Entä palautus upsin vai postin kautta? Saanko palauttaa upsin kautta jos olen tilannut tuotteeni postilla? Kuten huomata saattaa, en tilaa netistä usein.. Ap

Vierailija
5/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin olen tilannut useasti ilman mitään ongelmia. Myös palautus on onnistunut. Tilaan itse aina laskulla, jolloin ei tule sitä ongelmaa, että joutuu odottelemaan rahojen palautusta. Maksan vain ne tuotteet sitten laskulta, jotka pidän.

Vierailija
6/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kun laitan että maksan laskulla, niin joudun maksamaan myös postit, vaikka paketin hinta on yli 59e :( Ap

Vierailija
7/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi tilata..

Vierailija
8/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaan, mutta älä suurella summalla ;)

Vierailija
9/9 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä