Paljastakaa paras alaselkäänvaikuttava jumppa
Minkä tiedätte. Mies on aivan alaselästä jumissa eikä usko että ei sohvalla voihkiminen auta.
Kommentit (16)
Jooga. Esim kissa ja lehmä asennot. Googlaa, en viitsi laittaa linkkiä
Hula-vanteen pyöritys tai sitten lantion pyöritys ilman vannetta.
Vierailija kirjoitti:
Cross traineri. Pyörivä liike ei rasita niveliä, mutta selkään tulee liikettä.
Pitääpä laittaa tällainen harkintaan. Ei olleet edes pahanhintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hula-vanteen pyöritys tai sitten lantion pyöritys ilman vannetta.
Tätäkin voisi ehdottaa
Kandee leikkii avaruusaluksen lähtöö. Mee syvään kyykkyyn ja sit nouset siit seisahalleen hirveen paskankäryn ja piarun saattelemana. Ja kandee olla peräsuol tyhjä, jottei tuu kalsariin tavaraa!
Tätä muutamii kertoi aamui illoin
Vierailija kirjoitti:
Perspano, raju semmoinen. Laittaa selän nikamat liikkeelle.
Ehdotin, mut mies sanoi että exit only.
Kuulema edes söpö pinkki strap on on no-go.
Mikä avuksi?
Ap.
Jooga ja punttisalilla etenkin syväkyykky on auttanut ja poistanut 20v kestäneet krooniset selkäkivut. Käyn nykyään punttisalilla 1-4 kertaa viikossa. Mutta punttiksella siis syväkyykky ja muutenkin laajat liikeradat. Nytkyttäminen vain pahentaa tilannetta.
voi olla selkärankareuma tai syöpäkin
Sähköterapia. Katao esim verkkokauppa ja muut liikkeet, jotka myy terapiakäyttöön tarkoitettuja sähköimpulssilaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä avuksi?
Ap.
Ota se väkisin. On kuitenkin miehen parhaaksi.
Makuuhuoneen puolella sängyllä jalkojen levittely pari kolme kertaa viikossa. Saa alaselän kummasti jumpattua. Toinen liike on poskeen ottaminen mieheltä kun mies seisoo ja nainen polvillaan miehen edessä.
Soutulaite ja alatalja. Toimii mulle.
M55
mulla helpotti kun nostin alaselän korkeammalle roikkumaan ettei kaikki paino ollu alapäässä eli nostat sängyssä lantion ylemmäs esim laitat takapuolen alle tyynyjä kohottamaan ja poistamaan painoa, painetta alaselässä, syö tulehduskipulääkkeitä ja liiku kivun rajoissa, ei mitään repimistä, meni ohi kuukaudessa muistaakseni ja sekin, että tajusin, että ylävartalon paino oli pahinta alaselälle, poistat siis painoa rasittamasta alaselkää ja koko alapää pitäisi olla korkeammalla, sähkösänky ois hyvä, mutta ite tyynyillä muotoilin ja patjan alle jalkopäähän vois laittaa jotain korotusta vähän niinkuin kiila. Ymmärsitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä avuksi?
Ap.
Vaihda äijää. Esim. minä voin ottaa starppia tuhkalootaan.
Minulla on pahoja selkäongelmia ja niiden vuoksi olen nyt kaksi vuotta joutunut erinäisillä ammattilaisilla juoksemaan.
Täällä ehdotettiin hulahulavannetta ja crosstraineria. Omani jouduin myymään sekä antamaan pois fysioterapeutin ohjeistamana. Joku ehdotti tens-laitetta, eli sähköimpulssilaitetta. Omalla kohdallani hyödytti yhtä paljon, kuin kulhollinen muroja aamulla.
Lehmä-kissa-juttua teen itsekin samaisen fyssarin ohjeistamana.
Kannattaa hakeutua ammattilaiselle, eikä täältä ottaa minkäänlaista neuvoa mistään... niin mistään vastaan.
Cross traineri. Pyörivä liike ei rasita niveliä, mutta selkään tulee liikettä.