Kuka vitsi maksaa vaellushousuista 100 e?
hitto se on jo päivän palkka, hitto, ei hitto
20 e housut saa maksaa ja pitää kestää10 vuotta!
Kommentit (27)
Okei. Jätä ostamatta. Ongelma ratkaistu.
Mul o strech-farkut 29 eurroo. nyt ne on haaroista paikattuki. Nyt mennään seuraavat toiset 6 -8 vuotta ainaki lenkkeillen ja vaeltaen.
Näillä tuloilla en viitsi, ostaa ennemmin halvemmalla ja tiuhempaan (tosin joissakin merkkituotteissa ei kestävyys oo sen parempi kuin muissa vastaavissa), kun tuollainen on kerralla aika iso sijoitus...
Mä oon myös niin kova hikoilee, että päivä reissut menee ihan perus verkkareissa...
Maksoin kesähousuista merkki Sandro 120 euroa .
Kyse ei ole viitsimisestä vaan raaskimisesta.
Loppukesästä niitä on alennuksella. Ne ei ole mitään muotivaatteita, joten ei tarvitse ostaa kovimpana sesonkina jos harrastaa enemmän kuin ensi kesän yksi reissu.
No jos tavalliset farkut löydän 60 eurolla, niin satanen vedenpitävistä ulkoiluhousuista ei ole paljon.
Ei niitä satasella saa, ei ainakaan fjälliä.
Kyllä minä sen vaellushousuista maksaisin, mutta itku meinasi tulla, kun riipputaskutyöhousut maksoivat sen.
Hyvin voisin maksaa, jos olisin normaali päivätöissä. Nyt oon paskapalkalla osa-aikaduunissa, niin ei olis varaa noin kalliisiin.
No, onhan se tekstiilien tekniisyys tärkeää, ihan erilaista kulkea vaikka joggareissa sumuisessa metsässä kastuneiden varpujen, havunoksien jne keskellä kuin sitten kunnon teknisissä vetimissä. Sama juttu helteessä, kun nyt pitää kuitenkin itteään suojata vaikka punkeilta... niin pitää olla lahkeissa pituutta...
On sillä teknisellä materiaalilla kuitenkin merkitystä. Jos oikein pitkiä taivalluksia tekee.
Ja kyllähän noi Scandinavian Outdoorin liikkeet vissiin kannattavia on...
liiterissä eli lidlissä oli nyt ulkoiluhousut 17 e onkohan ne hyvät?
100 euroa, mitä tuosta, tuo on laadukkaille vaellushousuille ihan normi hinta. Maksoin omistani yli satasen, toki, ei lähibaariin tarvitse vaelluskuteita, sinne voi vaeltaa vaikka kelsisillään...
valamanmunkki IivanaJulma kirjoitti:
liiterissä eli lidlissä oli nyt ulkoiluhousut 17 e onkohan ne hyvät?
Varmaan ulkoiluun muttei vaellukselle.
Satasen? Ostin Ukrainan sodan alettua juuri uudet Cryen G4:set, 399 €.
Minä ostin Fjällrävenin G-1000 vaellushousut 15 vuotta sitten ja ainakin 100 e maksoivat ellei enemmänkin. Hyvin ovat kestäneet! Kertaakaan en ole niitä pitänyt muuta kuin sisällä peilin edessä, mutta silti 😂
Minä.