Mistä johtuu unien jälkeen kiihtynyt syke, tärisevä ja heikko olo?
Kommentit (29)
Minullakin on joskus tätä ja en juo joten pois se krapula. Joskus kun herää päikkäreiltä on tosi outo olo, kestää koko illan. Todella uupunut ja raskas, edes kahvi ei virkistä. Sydän saattaa hakata lujemmin. Oliskohan jotain hormoni juttuja.
Minulla usein myös. Mikähän sen tekee?
Nestehukka, verensokerin tai verenpaineen vaihtelu.
Verensokeri tai sydän/verenpaine ongelma! Lääkäriin!
Mulla samantyyppistä, lisäksi keho tuntuu kuumalta ja turvonneelta, mieli on jähmeä, ärtynyt ja väsynyt. Yleensä nimenomaan päikkäreiden jälkeen.
Liian pitkät päikkärit tekee tota. Aivot vaipuvat syvään uneen, jos uni kestää yli puoli tuntia.
Pitkälle levinnyt pottuvarvassyöpä! Äkkiä lääkäriin!
Näet varmaankin liian hurjia unia.
Ootte heränneet kesken unisyklin.
Jospa sulla on joku sukupuolitauti.
Sama vaiva minulla. Lääkitys myöskin. Otan tarvittaessa. Käy juttelemassa lääkärille.
Inhottava vaiva, täytyy myöntää.
En kerro lääkkeen nimeä, sillä on niin yksilöllistä mikä sinulle sopii. Anna lääkärin päättää.
Tsemppiä!
Onko muilla päikkäireiden jälkeen epätodellinen olo..?
Kannattaisi ainakin tarkkailla verenpainetta.
Vierailija kirjoitti:
Sama vaiva minulla. Lääkitys myöskin. Otan tarvittaessa. Käy juttelemassa lääkärille.
Inhottava vaiva, täytyy myöntää.
En kerro lääkkeen nimeä, sillä on niin yksilöllistä mikä sinulle sopii. Anna lääkärin päättää.
Tsemppiä!
Mikä vaiva se on sit?
Minulla myös samaa, tosin vain silloin, kun selkeästi herään kesken jotain nähtyä unta. Verensokerista ei ole kyse, ei myöskään verenpaineesta (molemmat tutkitusti aina sopivat, jopa hieman alakanttiin - eivät myöskään vaihtele holtittomasti). Eli väittäisin, että kyse on heräämisestä kesken syvän unen, jolloin aivot eivät herää 'luonnollisesti' kuten normaalista, pidemmästä unesta. Erittäin epämiellyttävä tunne kyllä, yleensä menen suoraan juomaan lasillisen vettä ja keitän vahvat kahvit! Kyllä se siitä...
Mulla kans välillä päikkäreitten jälkeen kun herään niin yhtäkkiä alkaa sydän hakata tosi voimakkaasti ja tulee kuuma ja omituinen olo... Tuo kuuma olo tulee myös yön jälkeen herätessä ja välillä tuo sydämen tykytys. Olis kivs tietää mistä johtuu
Krapula ?