Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linden

Vierailija
07.04.2022 |

Jos Linden suostuu pakkolakiin, niin ainakin me pohjalaiset sairaanhoitajat lähdetään mieluummin vankilaan kunnian marssilla, kuin pakolla töihin. Meitä ei murreta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aki Linden nyt osoittaa heikkoutensa, hän menettää iki ajoiksi kunniansa sairaanhoitajien silmissä.

Vierailija
2/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linden on ministeri, joka tästä lakon aikaisesta hengen ja terveyden suojasta on ollut huolissaan.

Ja juu, aika typerää uhkailua, että irtisanoudun jos en saa mitä haluan. Mutta lapselliahan te hoitajat olettekin.

Tulee paljon työttömiä sitte, mutta kun olette tuoreita sillä alalla sitten, niin työvoimavirkailijakin teihin panostaa sen uuden työllisyyslain pakottamana.

Ette siis pysty asialliseen neuvotteluun, vaan ryhdytte uhkailemaan. Mun pitää kysyä, onko se teidän paljon julkisuuteen tuputettu venyminen, joustaminen työsuhteessa totta vai propagandaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi ulostulon paikka tällä vasemmistolaisella lääkäri-ministerillä. Mikä on se ideologia, mikä Akia ajaa? Ei näy kyllä yhtään, heikko mies.

Vierailija
4/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linden on ministeri, joka tästä lakon aikaisesta hengen ja terveyden suojasta on ollut huolissaan.

Ja juu, aika typerää uhkailua, että irtisanoudun jos en saa mitä haluan. Mutta lapselliahan te hoitajat olettekin.

Tulee paljon työttömiä sitte, mutta kun olette tuoreita sillä alalla sitten, niin työvoimavirkailijakin teihin panostaa sen uuden työllisyyslain pakottamana.

Ette siis pysty asialliseen neuvotteluun, vaan ryhdytte uhkailemaan. Mun pitää kysyä, onko se teidän paljon julkisuuteen tuputettu venyminen, joustaminen työsuhteessa totta vai propagandaa?

Minä irtisanouduin jo, oliko typerää! Mielestäni rohkeampaa, kuin mihin sinä, anonyymi, ikinä pystyt. Minä tein sen, moni muukin hoitaja tekee sen lähitulevaisuudessa.

Vierailija
5/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linden ei ole kunnian mies, niin kuin eivät ole sairaaloiden johtajatkaan. Mielestäni suomalaiset sotilaat pitäisi osoittaa sosiaali- ja terveysalan johtoon, niin alkausi löytyä kunnian porukkaa

Vierailija
6/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat ajat vaativat rohkeutta. Linden on osoittanut pelkkää heikkoutta.

Vierailija
7/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaali- ja terveysalan ongelma on vasemmisto.

Vierailija
8/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi ulostulon paikka tällä vasemmistolaisella lääkäri-ministerillä. Mikä on se ideologia, mikä Akia ajaa? Ei näy kyllä yhtään, heikko mies.

Ministereillä on vähän toisenlaiset vastuut ja prioriteetit kuin kunnallispoliitikoilla.

Vierailija
9/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ministereillä on vähän toisenlaiset vastuut ja prioriteetit kuin kunnallispoliitikoilla.

Siihen minun on hyvä kääriytyä! T:aki-enotavastuuta-linden

Vierailija
10/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korruptoitunut vanhus.

Vierailija
11/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä hoitajillakaan ole mitään vastuuta!! Jee halpaa työvoimaa, ei vastuuta ja potilaiden kanssa puuhastellaan! Kutsumus yms.

Vierailija
12/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä hoitajillakaan ole mitään vastuuta!! Jee halpaa työvoimaa, ei vastuuta ja potilaiden kanssa puuhastellaan! Kutsumus yms.

Ei ammattitaitoa, ei tietoa, ei toimintaa potilaiden parhaaksi. Koko suomalainen terveysjärjestelmä on mätä Lindenin mielestä. Ei hoitajia tarvita, mutta voidaan silti lailla pakotta töihin. Minua ette töihin enää saa, olen valmis puolustamaan itsemääräämisoikeuttani lain sallimin keinoin.

Vierailija
13/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korruptoitunut vanhus.

Miten Suomessa voi päästä ministeriksi tällä osallistumispsnobsella? Ja kansalaisia vaaditaan osallisuuteen.

Vierailija
14/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korruptoitunut vanhus.

Miten Suomessa voi päästä ministeriksi tällä osallistumispsnobsella? Ja kansalaisia vaaditaan osallisuuteen.

Mitä hiljempaa on, sitä vähemmän tarvitsee kommentoida. T:Aki Linden

Vierailija
15/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korruptoitunut vanhus.

Mitä hiljempaa on, sitä vähemmän tarvitsee kommentoida. T:Aki Linden

T:pääsenhelpollanostanpalkkaa-Linden

Vierailija
16/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä irtisanouduin jo, oliko typerää! Mielestäni rohkeampaa, kuin mihin sinä, anonyymi, ikinä pystyt. Minä tein sen, moni muukin hoitaja tekee sen lähitulevaisuudessa.

No. Mihin sinä nyt tähtäät? Kouluttaudutko uudelleen? Montako vuotta opiskelet, jotta pääset itseäsi tyydyttävään palkkatasoon ja täysin vapaisiin työsuhde-ehtoihin.

Rohkeuttako on se, että pakenee vaikeuksia?

Mites, pitäskö julkinen terveydenhuolto muuttaa yksityisyrityksiä vastaavaan toimintamuotoon työnantajuutena, mutta samalla pitää yhteiskuntaa palvelevana osallistujana potilaita koskevat maksut nykyisellä systeemillä ja palvelutaso ja -laatu ainakin samalla tasolla kuin nyt. Miten tää systeemi toimisi? Ei niin mitenkään.

Et sinä luultavasti ole siitä työstäsi muutenkaan pitänyt, ja onpa hyvä, että Suomessa on hyvä sosiaaliturva... Ai niin, mutta sinähän työllistyit solidaarisen kaveriverkoston avulla heti irtisanoutumisaikasi päätyttyä, rokotusasioissako otit loparit......

Huono hoitaja olet ollut luultavimmin, ja muuten, lähi- vai sairaanhoitaja.... Luultavasti ensin mainittu...

Vierailija
17/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korruptoitunut vanhus.

Hän on sijainen. Hössöttäjä kiuru olisi vielä hätäpäisemmin lakia ruvennut vaatimaan, veikkaan minä.

Vierailija
18/18 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä maassa säätää ja hyväksyy lait?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä