Olen 173,5 cm korokepohja kenkien kanssa, huomaakohan nainen että olen alle 180cm?
Deittisivulla on pakko laittaa pituudeksi vähintään 180cm jotta tulee edes vähän viestejä.
Kommentit (17)
Huomaisin ja toisia treffejä ei tulisi jos pitää aloittaa tapailu valehtelemalla.
En oo ollut missään deittisivustolla, jonne olis ollut pakko laittaa pituus. Enkä oo koskaan kysynyt.
Voi kökkö, oon taas tehnyt ihan väärin.
Montako ketjua tästä samasta aiheesta pitää oikein tehdä?
Mikset hyväksy omaa pituuttasi? Ei ne naiset oo sitten sua varten, jos se 180 cm kroppa on niille se tärkein asia parisuhteessa. Mulla on
3 kaverimiestä, jotka ovat vähän päälle 170 cm ja ovat löytäneet puolison rinnallensa. Baarista tosin löytyi, ei tinderistä. 🤔
Etsi deittiseura kaavalla oma pituus miinus rohkeimmat korkokengät mitä deittisi voisi käyttää. Suurin osa naisista jää alle 10 cm kenkiin. Joten 163,5cm naisten kanssa ei pitäisi tulla pituus-gatea. Nuoremmista naisista vielä pienempi osa edes osaa kävellä klassisilla korkkareilla.
Oon 182 cm nainen, ja tykkään käyttää korkoja. Voin kertoa, että huomaan kyllä, jos joudun seistessä kumartamaan päätäni keskustellakseni miehen kanssa.
Hahhah en voisi kyllä toista kertaa tapailla miestä joka saapuu tapaamiseen korokepohjakengät jalassa. Kuolisin nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hyväksy omaa pituuttasi? Ei ne naiset oo sitten sua varten, jos se 180 cm kroppa on niille se tärkein asia parisuhteessa. Mulla on
3 kaverimiestä, jotka ovat vähän päälle 170 cm ja ovat löytäneet puolison rinnallensa. Baarista tosin löytyi, ei tinderistä. 🤔
Eipä kukaan enää käy baarista naisia pokailemaan. Nuo jutut ovat niin ysäriä.
Vierailija kirjoitti:
Etsi deittiseura kaavalla oma pituus miinus rohkeimmat korkokengät mitä deittisi voisi käyttää. Suurin osa naisista jää alle 10 cm kenkiin. Joten 163,5cm naisten kanssa ei pitäisi tulla pituus-gatea. Nuoremmista naisista vielä pienempi osa edes osaa kävellä klassisilla korkkareilla.
Nilkat muljahtelee ja pian onkin eukko turvallaan. Mutta kävellä pitää ja tuhota ne nilkat korkkareilla. Älkää käyttäkö, jos haluatte terveet jalat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina kuvitellaan että naiset haluaisi itseään pidemmän miehen "voidakseen" käyttää tämän seurassa korkkareita?! Itse en käytä ikinä korkkareita ja pitkät miehet kiinnostaa kyllä ihan muista syistä.
Hyvin menet 190-senttisestä. Anna palaa!
Huomaa helposti - usean kioskin ja kaupan ulko-ovenpielessä on mittanauha, josta voi tarkistaa kumppanin korkeuden.
Anna mennä vaan. Mä hoidan sut kuntoon ♥️
Minä olen sinua Ap huomattavasti lyhyempi ja kaljuuntunut mies. Mutta niin keljuksi ja tylsäksi en ole ajatellut ryhtyä, että valehtelisin pituuteni naisille jossain deittisovelluksessa. - Kokemuksesta voin sanoa, että naisen kanssa mukavampaa viettää aikaa mm. sängyssä tai saunan lauteilla niin ja erityisesti kuutamouinnilla jos tai kun on ensi riisunut kengät pois.
T. 166cm mies
En huomaa. Olen alle 160 cm.