Äitipuoliehdokas ei pese lakanoita
Lapsieni isä (työtön), josta olen eronnut yli 12 vuotta sitten, on suhteessa työssäkäyvän naisystävän kanssa, mikä on siis iloinen asia.
Naisystävä on kuitenkin ilmoittanut, että minun lasten täytyy tuoda omat vuodevaatteet ja pyyhkeet mukanaan, kun vierailevat ja matkustavat 200 km hänen luokseen ja hänen asuntoonsa. Naisystävä on omasta mielestään niin uransinen, ettei hänellä ole aikaa pestä toisten lasten lakanoita.
Itse en voisi pyytää lapsia raahaamaan lakanoita matkalaukussa...
Mitä mieltä palstalaiset ovat?
Kommentit (12)
Voisko sitten niiden työtön isä pestä ne lakanat. Ainakin itse sanoisin exmiehelle että hankit lapsille sinne lakanat ja peset...
Asuuko lasten isä siis tämän naisen kanssa, vai miksi lapset yöpyvät naisen luona?
Jos asuu, miksi nainen pesisi ylipäätään pyykkiä, ja varsinkaan lasten pyykkiä? Miehellä hän on aikaa hoitaa. Eikös tää ole ihan itsestään selvää?
Eikö lähtökohtaisesti ole niin, että isä pesee itse lastensa lakanat ja muut vaatteet?
Vihaan lakanoiden pesua. Mutta ei kyllä tulisi mieleen siitä alkaa jollekin perheen ulkopuoliselle valittamaan. Kyllä oma puoliso sen tietää. Ei se sinun exäsi kauaa sen naisen kanssa ole kun eivät taida pahemmin kommunikoida keskenään. Unohda koko asia.
Eihän se naisystävä päätä miten isä lapsistaan huolehtii.
Ja isä varmaan huolehtii tosi hyvin. Kun ei töitä oo niin voi täysin omistautua lapsille.
Miksi lapset menevät naiselle eikä isälleen? Onhan tuo kauhea homma raahata omat lakanat mukanaan.