Mies ei ottanut minua mukaan erään yrityksen tapahtumaan vaikka avec-bileet
Perjantaina oli miesystävälläni erään aika ison yrityksen rock-henkinen tapahtuma, jossa oli myös yritysten standeja jne.
Mies ei ottanut minua ollenkaan mukaan sinne avecina, vaikka avec-kutsu oli! Valehteli minulle viime viikolla, että kyseessä on ihan vain joku eri firmojen esittelytapahtuma tms. Myöhemmin ilmeni, että enemmänkin on viihdepainotteista, ja nimenomaan avecit olivat tervetulleita.
Nyt mietin, että mikä siinä on, ettei minua sinne halunnut. Myöhemmin puhui, että oli kiva, kun siellä oli jotain tuttuja esittelijöitä, joita oli nähnyt jossain aiemmin, että kiva kun alkaa toiset esittelijät tulla niin tutuiksi (?).
Mun piti kuitenkin hakea mies "messuilta". Arvatkaa millanen fiilis oli, kun tosi monilla muilla miehillä näytti naiset olevan mukana...
Millaisia noi tollaset tapahtumat yleensä on? Mikä ihme siinä voi olla, ettei mies mua sinne halunnut?
Sanoi itse, että olisin vetäny herneen nenään jostain tanssitytöistä (?).
Olivat kyllä erittäin miesvaltaisen alan messut...mistä sitä tietää minkälaista ohjelmaa siellä on. Mutta avecit oli yhtä kaikki kutsuttu, minua tosin ei.
Kommentit (76)
Ehkä mies vaan halusi vapaaillan, ei siinä sen kummallisempaa tarvii olla.
Jos se halus olla yksin välillä, ja pitää hauskaa ilman vahtivaa silmää. Voi olla ihan täysin viaton syy.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 07:58"]
[/quote]
Miksi sitten valehdella? Eikö suoraan voi omalle kumppanille sanoa, että hei mää haluan välillä vapaata ja olla yksin.
No en usko, että tämä on syynä itse asiassa, etä mua täytyis jotenkin hävetä. Unohdetaan siis se.Oli muuten hyvin kännissä sieltä tilaisuuden jälkeen.Ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 07:58"]
[/quote]
Miksi sitten valehdella? Eikö suoraan voi omalle kumppanille sanoa, että hei mää haluan välillä vapaata ja olla yksin.
[/quote]
Ei kaikille voi sanoa suoraan.. :/
Olisi entinen mies. Omalla miehellä paljonkin avec-juhlia miesvaltaisella alalla ja aina olen ollut mukana. Tosi noloa kyllä, jos kaikki muut vaimot olisi paikalla ja itse ei. Olisi saanut suoriutua omin keinoin kotiin sieltä ja vaihtaa samalla osoitetta.
Sori äskeiset kirjoitusvirheet!
> Ehkä mies vaan halusi vapaaillan, ei siinä sen kummallisempaa tarvii olla.
Sanoikin kyllä jotain tän suuntaista, mut miksi valehteli! ja jumankauta just oli Tallinnan risteilyllä!
Kävi ilmi, että kaverinsa (josta en todellakaan pidä, kun pettää vaimoaan jne. joka käänteessä aivan oikeasti) oli myös tapahtumassa. Ja niin kännissä tosiaan ton tapahtuman jälkeen etten oo koskaan nähnyt. Paitakin oli pois housuista (?!?!).
Ja siellä oli jotain tanssityttöjä ollut mitä nyt miesvaltaisilla "messuilla" yleensä on...
Ap
Ja tän kaverinkaan vaimo ei siellä ollut...mikä nyt ei ole yllättävää, kun se nyt ei koskaan sitä vaimoansa minnekään otakaan että voi sählätä muiden kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:02"]Olisi entinen mies. Omalla miehellä paljonkin avec-juhlia miesvaltaisella alalla ja aina olen ollut mukana. Tosi noloa kyllä, jos kaikki muut vaimot olisi paikalla ja itse ei. Olisi saanut suoriutua omin keinoin kotiin sieltä ja vaihtaa samalla osoitetta.
[/quote]
No jopas löytyi melkoinen pirttihirmu! Huh!
Ap vaikuttaa huumorintajuiselta ihmiseltä joka varmasti on kaikkien bileiden ilopilleri.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 08:18"]
Ai ni, ja pilinsä pesi eka lavuaarissa ku tultiin kotiin. Ap
[/quote]
Ai, se olikin Porvoossa tämä tapahtuma.
Kuule en minäkään ota puolisoa mukaan. Siellä ollaan yritystä ja yhteistyökumppaneita varten. Ei muijaa hyysäämässä.
En halua miestäni aveciksi yleensä. En siksi että siellä tapahtuisi mitään, mutta häpeän sitä miten mustasukkainen murjottaja hän on. En voi seurustella kenenkään kanssa kun tunnelma on vaivaantunut ja vihamielinen, kun liimaantuu kylkeen, vahtii minua, ja kommentoi kitkerään sävyyn kaikille joita pitää uhkana itselleen.
Tämä nimenomaan ammatillisissa yhteyksissä. Olen miehisellä alalla joten tottakai monet kollegat ja yhteistyökumppanit ovat miehiä. Oma mies on eri alalla eikä ymmärrä ettei siinä ole mitään erityistä. Menee minulta vaan fiilis pilalle, lisäksi joudun häpeämään häntä, enkä voi seurustella ja verkostoitua normaalisti.
Et ole näyttelykelpoinen tai puhut typeriä. Tai sitten pelkää jonkun panomiehen vikittelevän sua.