Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sillan kolmas kausi alkaa tänään.

Vierailija
27.09.2015 |

Mitä mieltä olet Sagan tempusta kun hän toimitti ystävänsä Martinin vankilaan edellisen kauden lopussa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagan pitää tehdä mitä Sagan pitää tehdä. Odotan 3-kautta tosi innolla!

Vierailija
2/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Saga toimi mielestäni oikein.
.
Olen miettinyt millainen kässäri oli Martinin osalta, kun Kim Bodnia ei sen takia halunnut mukaan enää. Tuliko Martinista Sagan "vihollinen", halusiko/yrittikö kostaa Sagalle? Tuliko Martinista yhtä seko kuin siitä murhaamastaan ex-työkaverista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Saga varmaan saa uuden parin tällä kaudella kun pisti edellisen vankilaan. Minä ymmärsin Martinin teon, se oli jotenkin oikeutettu kun huomioi että uhri oli sama henkilö joka kidutti ja murhasi hänen poikansa.

Vierailija
4/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa oltiin tekemässä Sillasta englantilais-ranskalais versiota. Sillan sijasta ruokapaikka oli tunneli kanaalin alla? Onkohan tämä projekti edennyt?

Vierailija
5/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan autocorrect ruokapaikka oli rikospaikka.

Vierailija
6/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:12"]Jossain vaiheessa oltiin tekemässä Sillasta englantilais-ranskalais versiota. Sillan sijasta ruokapaikka oli tunneli kanaalin alla? Onkohan tämä projekti edennyt?
[/quote]

No onhan se tehty/teon alla

Vierailija
7/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha?

Vierailija
8/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foxilla näkyi aikaisemmin samaan aikaan amerikkalaismeksikolaisversio. Onkohan ne tehnyt kolmatta kautta?

Vierailija
9/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:46"]

Foxilla näkyi aikaisemmin samaan aikaan amerikkalaismeksikolaisversio. Onkohan ne tehnyt kolmatta kautta?

[/quote]

Googlasin ja wikipedia tietää kertoa että amerikkalais-meksikolais versiota tehtiin kaksi kautta, mutta kolmannelle kaudelle ei ostettu oikeuksia.

Britti-ranskalaisversiota on tehty vain yksi kausi ja se on näytetty jo pari vuotta sitten paikallisesti. Miksiköhän sen näyttöoikeuksia ei ole ostettu Suomeen?

Vierailija
10/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ekaa kertaa. Onpa kökköä tuon sagan näytteleminen. Ihan kun rautakanki persuksissa. Ymmärtävätkö tanskalaiset ja ruotsalaiset toistensa kieltä tosiaan noin hyvin? Mä en ymmärrä tosta tanskasta mitään mut ruotsin täysin.

Vierailija
11/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku... Se "kökköys" on siinä nimenomaan se juju. Minä taas ymmärrän ruotsin pohjalta ihan näppärästi tanskaakin, välillä pitää kyllä turvautua tekstiin. Eteläruotsalaiset ovat tottuneita tanskaan ja tulevat hyvin toimeen itse ruotsia puhuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi