Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te oilla joilla on oma mökki

Vierailija
26.09.2015 |

Oletteko jo laittaneet sitä talvikuntoon vai käyttekö siellä koko vuoden? Kuinka paljon teillä matkaa mökille? Meillä Stadista 200 km. Ihan ok matka.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri vuoden on käytössä. Vajaan 2h ajomatkan päässä.

Vierailija
2/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 viikonloppua vuodessa + työmajoituksia 14 vrk + lomat, 180 km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella harvoin käydään, kesällä usein. Matkaa 650km.

Vierailija
4/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökille matkaa tunnin verran, Turusta saaristoon. Nytkin kirjoitan mökiltä. Valitettavasti mökki ei ole talviasuttava, ja tämä onkin varmaan viimeisiä yöpymisviikonloppuja täällä tänä syksynä. Syyshommia tehdään sitten päiväreissuilla, ja haaveillaan ensi keväästä.

Vierailija
5/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mökkejä, avasin tämän siksi että mies haaveilee mökistä. Minusta tuo 200km/2h ajomatka on PITKÄ, itse haaveilen loma-asunnosta Välimerellä.

Vierailija
6/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mökki on jo talviteloilla, matkaa sinne 900km, toinen on vielä käytössä, alle puolen tunnin ajomatkan päässä. Talvikäyttöön siitä ei kyllä ole.

Vierailija
7/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:51"]En ymmärrä mökkejä, avasin tämän siksi että mies haaveilee mökistä. Minusta tuo 200km/2h ajomatka on PITKÄ, itse haaveilen loma-asunnosta Välimerellä.
[/quote]

No sinnehän vasta onkin matkaa.

Vierailija
8/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:51"]En ymmärrä mökkejä, avasin tämän siksi että mies haaveilee mökistä. Minusta tuo 200km/2h ajomatka on PITKÄ, itse haaveilen loma-asunnosta Välimerellä.
[/quote]

No sinnehän vasta onkin matkaa.
[/quote]

En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta itse en ymmärrä mökeissä sitä että piha- ja remppahommat tuplaantuvat jos asuu jo valmiiksi omakotitalossa. Hirveää raatamista arjet ja lomat, ei kiitos.

Vierailija
9/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, luonnollisesti tuolla loma-asunnolla oltaisiinkin vain kesälomalla, jouluna, syys- ja hiihtolomalla +mahdollisesti muulloin jo on vapaata. Mökin "ongelma" on se, että sinne pitäisi ajaa joka ikinen v-loppu (ainakin kesäaikaan) minua stressaa jo ajatuskin siitä että aina pe. töiden jälkeen tavarat ja perhe autoon ja mökille ja su. iltana takaisin...

Vierailija
10/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon kuluttua mennään syyslomalla laittamaan talviteloille. Viimeksi oltiin siellä viikonloppua kolmisen viikkoa sitten. Matkaa tunnin verran. Joka vuosi yhtäältä haikeaa, toisaalta helpottavaa laittaa talviteloille. (Tämä on yhteisomistuksessa oleva perintömökki. Meidän perhe siellä kyllä oikeastaan vain aikaa viettää ja tekee suurimmat hommatkin.)

Vierailija
11/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa 20 kilsaa ja käytössä huhtikuusta marraskuuhun. Kylmimmät kuut kylmillään.

Vierailija
12/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kans laittamassa nyt mökkiä talviteloille. Paljon on jo tehty, mutta paljon on vielä tehtävää. Vettä sataa ihan kaatamalla ja harmittaa.

Vierailija
13/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kotona ole huonekasveja hoidettavana, mutta mökillä on... eli vietän siellä laatuaikaa vuoden ympäri.
Myös ompelukone, mankeli, silitysrauta ja pesukone ovat siellä - siis täällä! - joten kaikki vaatehuolto tehdään mökillä.

Puolentoista tunnin ajomatka sisältää kaupassa käynnin.

Vierailija
14/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa 200km, juuri passeli. Mökkiä käytetään ympäri vuoden ja siellä ollessa ei todellakaan raadeta. Kaikki mukavuudet löytyy ja ruojo leikkaa robotti, itse seurustellaan vieraiden kanssa, golfataan, talvisin lasketellaan, hiihdetään jne.

Vierailija
15/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:20"]Mulla ei kotona ole huonekasveja hoidettavana, mutta mökillä on... eli vietän siellä laatuaikaa vuoden ympäri.
Myös ompelukone, mankeli, silitysrauta ja pesukone ovat siellä - siis täällä! - joten kaikki vaatehuolto tehdään mökillä.

Puolentoista tunnin ajomatka sisältää kaupassa käynnin.
[/quote]
Tämä hauska ja toimiva ratkaisu

Vierailija
16/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun lopussa talvikuntoon. Matkaa 20 km. Tampere.

Vierailija
17/17 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5km matkaa ja on talvikunnossa. On pelkästään kesäkäytössä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän