Oletteko itkeneet julkisella paikalla, jos niin miksi?
Itse yhden kerran.
Odotin bussia ja pysäkin vieressä oli hautausmaa. Näin kun pieni vanha pappa käveli kukka kädessä hautausmaan portista sisään. Miehen ilme oli niin musertava.
Okei, ehkä menkoilla oli osuutta asiaan. En saa sitä näkyä mielestäni :(
Kommentit (2)
Pillahdin itkuun lentokoneessa pitkällä aasian lennolla, kun väsyneenä ja nälkäisenä eteeni kiikutettiin aamiaiseväsboxi, joka sisälsi juustoa, voita ja jukurttia, mutta ei edes leipää (olin valinnut kasvisateriat lennolle). Muut saivat margariittapizzaa. Yritin kysyä lentoemolta olisiko mahdollista saada joku leivänkannikka voin ja juuston kaveriksi, mutta lentoemäntä vastasi vain tylysti "this is vegetarian meal". Sitten purskahdin itkuun ja lentoemäntä tietenkin alko hätääntyneenä rauhoittelemaan ja kysyi haluaisinko kuitenkin pizzaa (joka oli kasvisversiota anyway). Yritin lopettaa itkemistä, mutta eihän siitä mitään tullut :D tunsin itseni typeräksi. Loppu lennon kaikki lentoemännät kävivät kyselemässä vointiani.
Asuin ulkomailla ja olin muuttamassa takasin Suomeen. Sanoin hyvästit yhdelle ihmiselle ja lähdin metrolla viimeiseksi yöksi ystäväni asunnolle. Itkin kyyneleet kaulaa pitkin valuen koko metromatkan ystäväni luokse.