73-vuotiaan vanhan papparaisen auto on vuoden 1994 audi. Auto ruosteessa mutta kehtaa sitä ajaa, kuulema ajetaan ihan loppuun asti.
Eihän ne uudemman vuosiluvun autot nyt niin kalliita ole. Mutta kun eläke on 800e kuussa niin siitä vaikea repiä.
Kommentit (15)
Eihän se ruostu kun on sinkitty korikin. Ökyauto se on.
Jos menee katsastuksesta läpi niin kannattaa ajaa loppuun. Viisas pappa, kannattaisi nuorempien ottaa oppia.
Tuskin tuossa iässä paljon ajelee muuta kuin lähikaupalle ja takas. Kelpaa vaatimattomampikin kiesi.
Noin olisi muitenkin ehkä ajateltava,vuosi 2035 on kohta..autotta jää monikin..ellei tuu jotain mullistavaa.Hyvä kun auto ajetaan ihan loppuun.
Mitä ihmettä? Minä olen pappaa nuorempi ja autoni on papan autoa vanhempi. :)
Mulla vaimo ja en edes vaimon vuoksi hanki parempaa autoa. Tykkään kiduttaa ihmisiä henkisesti. t.ap
Jos maailma olisi tuon ikäisten pappojen edelleen, niin montaa nykypäivän ongelmaa ei olisi.. joskaan ei kyllä kaikkia nykypäivän saavutuksiakaan..
Vähän voisi niitä pappojakin kuunnella. Sillai harkiten.
Voi papparainen menettää ajokorttinsa ennen kuin auto hajoaa.
Tuohan on lähes uusi auto. Minulla on 1983 ja 1970 vuosien autot. Tuo 83 on vara-auto ja eniten ajan tuolla 70 :llä. tv. m36
Kai ne siellä katsastuskonttorilla sanoo sen milloin auto on loppuun ajettu et meneekö katsastuksesta läpi.
Täälläpäin on jokin 1986 Toyota Camry vanhuksen ajossa ja eräällä rouvalla siisti c kadetti ja hyvin iäkkäällä miehellä oli vielä Volvo duet ihan arkiautona joitakin vuosia sitten.
Varsinkin tuo Camry on käytännössä ikuinen auto, jos pellit kestää. Moottoria siitä ei ajamalla saa hajalle, jos silloin tällöin vaihtaa öljyt.
Tämmöiseen kun muutkin tyytyisi niin ei tarttis kohkata sähköautoja kaikille eli hankittu tavara pidetään loppuun saakka. Uuden valmistuksessa syntyy tosi paljon päästöjä.
Niin?
Papparaisten järkevää säästeliäisyyttä.