Oletko vähentänyt bensan kulutusta hintojen nousun seurauksena?
Kommentit (9)
Hieman olen lisännyt, kun aurinkoisilla teillä tulee painettua enemmän kaasupoljinta.
En.
Pakko käydä töissä ja vanhempia auttamassa.
Vahhempien luona käyminen kallistunut kympillä.
Autoni kulkee biokaasulla, onnittelen itseäni päivittäin tästä kahden vuoden takaisesta hankinnasta. Vähensin siis bensankulutusta jo pari vuotta sitten.
Periaatteesta en ole vähentänyt yhtään. Sen sijaan vähennän kotimaisten palvelujen ja tuotteiden käyttöä. Laitan vahingon kiertämään kun autoilija aina ollut erittäin raskaasti yliverotettu.
Olen vähentänyt, eli käytännössä unohtunutta maitopurkkia ei lähdetä erikseen hakemaan. Lähinnä periaatteesta, haluan sijoittaa rahani ennemmin ulkomaanmatkailuun.
Rutkasti.Aion myydä auton syksyllä .Alkaa olla liian kallis.
On ollut pakko karsia kuluja.
SPR jää nyt ilman.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteesta en ole vähentänyt yhtään. Sen sijaan vähennän kotimaisten palvelujen ja tuotteiden käyttöä. Laitan vahingon kiertämään kun autoilija aina ollut erittäin raskaasti yliverotettu.
Samalla linjalla. Tosin en enää voisi edes vähentää ajamista, koska sitten jäisi töissä käyti väliin...
Olen sen sijaan karsinut palveluiden käytöstä, kuntosali, kanavapaketit, lehdet, hieroja, ravintola, yms. Nyt sitten jää valtiolta näistä verot saamatta ja yrityksiltä rahat palveluiden käytöstä
Olen, ajan vain pakolliset työmatkat ja kaikki muu ajo sitten tarkkaan harkiten ja niin että samalla ajamisella hoidan monta asiaa.
Ja ihan pakosta, olen pienituloinen.