Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana maanantai

Vierailija
04.04.2022 |

Maanantait ja alkuviikko on kivaa aikaa, on viikonlopun jälkeen pirteä ja energinen olo, työssä kaikki sujuu hyvin ja leveli on korkealla, hommat sujuu ja kaikki on jees.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa noin hyviä lääkkeitä?

Vierailija
2/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Istun lentokentällä ja kohta saan nauttia auringosta ja lämmöstä!

Vierailija
4/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin matkalla

Vierailija
5/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihanaa. Pääkaupunkiseudulla on niin keväisen lämmin ja aurinkoinen sääkin. Terassikelit muutaman päivän päästä tulossa. Ei malttais odottaa. :)

Vierailija
6/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkeen tarvitaan lääkkeitä. Minun lääkitys on seuraava, kun sinua niin kiinnostaa: lenkkeily, seinäkiipeily, juoksu, terveellinen ruoka, päihteettömyys (ei tupakkaa, ei alkoholia siis lainkaan, paitsi juhlat), lukeminen, kalenterin tarkka noudattaminen, sääntöjen laatiminen ja niiden noudattaminen, haasteiden etsintää jne. onhan tässä lääkitys enempi kuin kohdallaan, entä sinulla, onko sinulla se kuuluisa pilleripurkki?

Vierailija
7/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa koronan odotusta!

Vierailija
8/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkeen tarvitaan lääkkeitä. Minun lääkitys on seuraava, kun sinua niin kiinnostaa: lenkkeily, seinäkiipeily, juoksu, terveellinen ruoka, päihteettömyys (ei tupakkaa, ei alkoholia siis lainkaan, paitsi juhlat), lukeminen, kalenterin tarkka noudattaminen, sääntöjen laatiminen ja niiden noudattaminen, haasteiden etsintää jne. onhan tässä lääkitys enempi kuin kohdallaan, entä sinulla, onko sinulla se kuuluisa pilleripurkki?

Normaalille ihmiselle maanantai ei ole ihana. Siksi sellaisen julistaminen saa epäilemään että on saanut jostakin erittäin hyvän lääkityksen. 

Vierailija
9/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälle.

Vierailija
10/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oot siis lukenut 'koko' viikonlopun - ootko palstaillut?

Vierailija
11/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai ja maanantai on nykyisin viikon ainoat päivät kun on vähän energiaa.

Vierailija
12/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko enemmän elämästäsi, alkoi kiinnostaa! Millaisia sääntöjä esim laadit?

Vierailija
13/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalille ihmiselle maanantai ei ole ihana. Siksi sellaisen julistaminen saa epäilemään että on saanut jostakin erittäin hyvän lääkityksen. 

Kuntoileminen viikonloppuisin ja timmissä oleminen maanantaina on siis epänormaalia, erikoista, mutta ei haittaa minua, jatkan samaan malliin ja jos jotkut tarvitsevat lääkityksen, sekään ei ole minun ongelma.

Vierailija
14/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntoileminen viikonloppuisin ja timmissä oleminen maanantaina on siis epänormaalia, erikoista, mutta ei haittaa minua, jatkan samaan malliin ja jos jotkut tarvitsevat lääkityksen, sekään ei ole minun ongelma.

Se on niin jotta jos ei oo diapamia sunnuntaina niin käsien vapina jatkuu maanantaina. 

Vierailija
15/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista vttu ap

Vierailija
16/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai ja maanantai on nykyisin viikon ainoat päivät kun on vähän energiaa.

Jep todella vähän. Niin vähän ettei oikeasti jaksaisi mitään.

Vierailija
17/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haista vttu ap

Sinä haiset tänne asti, ei ole ihme, ettei maanantai maistu. Erkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi