Ujostelevatko naiset oma-aloitteisesti imeä miehen kalua?
Täällä niin monet fantasioivat miehen kalusta suussaan ja sitten tosielämässä naiset eivåt edes ehdota kalun imemistä puhumattakaan spontaaneista suihinotoista. Pientä ristiriitaa.
Kommentit (19)
Otosvääristymä. Kaksi täysin eri ihmisryhmää; sun tosielämässä tapaamat naiset vs. vauvan seksiryhmään kirjoittavat naiset. Niissä ryhmissä ei ole varmaan yhtään edes lähellekkään samankaltaista ihmistä.
En allekirjoita ap:n näkemystä. Kaikissa parisuhteissani, kuin myös elämäni aikana sattuneissa harvoissa yhden yön jutuissa, suuseksi on tapahtunut kumpaankiin suuntaan hyvin oma-aloitteisesti joko siten, että nainen on halunnut ottaa suihin, minä olen halunnut nuolla, tai olen pyytänyt suihinottoa tai nainen on pyytänyt nuolentaa. Hirveästi ei olla kursailtu, ja kiitettävästi olen saanut ja antanut suuseksiä.
No itse kyllä fantaisioin kullin imemisestä mutta tosipaikan tullen en kyllä uskalla oma-aloitteisesti alkaa, koska tuntuu etten kuitenkaan osaisi. N30
Vierailija kirjoitti:
No itse kyllä fantaisioin kullin imemisestä mutta tosipaikan tullen en kyllä uskalla oma-aloitteisesti alkaa, koska tuntuu etten kuitenkaan osaisi. N30
Harjoittelu tekee mestarin tässäkin. Tuskin harjoituskappale paheksuu.
En todellakaan ujostele. Rakastan sitä!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata arkailla. Se tuntuu aina hyvältä, ja joskus jopa räjähtävän hyvältä. Kokeile vaikka imeä omaa peukaloa; tunnustele miltä tuntuu kun puristaa peukalon kielen ja kitalaen väliin, imee kovempaa tai vähemmän, liu'utta huulien välissä etc. Saat jo aika hyvä mielikuvn, miltä se voi tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata arkailla. Se tuntuu aina hyvältä, ja joskus jopa räjähtävän hyvältä. Kokeile vaikka imeä omaa peukaloa; tunnustele miltä tuntuu kun puristaa peukalon kielen ja kitalaen väliin, imee kovempaa tai vähemmän, liu'utta huulien välissä etc. Saat jo aika hyvä mielikuvn, miltä se voi tuntua.
Aivan :D Mutta pelottaa sanoa miehelle, etten osaa... N30
Oma kokemus on kyllä, että ne harvat naiset joiden kanssa olen sängyssä ollut eivät ole omaehtoisesti imeneet tai hakeutuneet jalkoväliin. En tiedä sitten olenko itse sen verran aktiivinen, että nämä nakset ovat asettuneet vastaanottajan rooliin.
Kyllä minä olen ihan kysymättä lupaa ottanut kullin suuhun.
Kyllä. Jotkut miehet ujostelevat uimahallissa tai vastaavissa paikoissa kun yritän vetää housuja alas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen ihan kysymättä lupaa ottanut kullin suuhun.
Sama juttu. Kukaan ei ole estellyt eikä kieltänyt
Mrs X
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on kyllä, että ne harvat naiset joiden kanssa olen sängyssä ollut eivät ole omaehtoisesti imeneet tai hakeutuneet jalkoväliin. En tiedä sitten olenko itse sen verran aktiivinen, että nämä nakset ovat asettuneet vastaanottajan rooliin.
Ne HARVAT naiset, kuten itse ilmaisit. Ehkä siinä piilee asian ongelma.
Toisaalta jos ovat olleet sitten yhden yön juttuja tai vastaavia niin voi olla kynnys lähteä ainakin suojaamattomasti antamaan suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jotkut miehet ujostelevat uimahallissa tai vastaavissa paikoissa kun yritän vetää housuja alas.
Jos joku nainen haluaa vetäistä mun uikkarit alas imeäkseen mun kullia, niin en pane vastaan (suuhun panen mielelläni) silläkään uhalla, että tulee porttikielto ko. uimahalliin tai vastaavaan paikkaan.
Kyllä mun vaimo ainakin on monesti vaan vetänyt housut alas ja alkanut ottamaan suihin. En ole samaa mieltä aloituksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan :D Mutta pelottaa sanoa miehelle, etten osaa... N30
Ei sitä heti tarvitse osata. Suhteessa ainakin on aikaa harjoitella. Huumori sopii myös kuvioon.
Olen yli kuusikymppinen mies, jolla on ollut 30-32 naista seksikumppanina. Kuuden kanssa olen ollut suhteessa, jota voi sanoa seurustelu- tai parisuhteeksi. Kaikki nämä naiset ovat imeneet ihan oma-aloitteisesti ilman ujosteluja. Noista lopuista kumppaneista myös suurin osa on imenyt ihan pyytämättä. Paria naista pyysin imemään, jonka sitten tekivätkin. Jäljelle jää 4 naista, joiden suussa tai edes huulilla kaluni ei käynyt. Joten minun oman suppean kokemukseni mukaan naiset eivät kaihda eivätkä ujostele kalun imemistä.
Normaali nainen ei halua niin tehdä. Se on häiriintynyttä.
"Tosielämässä naiset eivät edes ehdota"...mikä tosielämä se tällainen on. Kyllähän esimerkiksi parisuhteessa kuuluu normaaliin seksielämään että puolin ja toisin ehdotetaan suuseksisessioita. Ei siinä enää ujostella.