Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä juuri sä teet pääsiäisenä? Lahdetkö lomalle? Vai jotain muuta

Vierailija
03.04.2022 |

Mä teen jotain muuta. Olen töissä, jos nyt kukaan käy kahviloissa tai ravintoloissa pääsiäisenä. En tiedä mitä odottaa näissä töissä enää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylään.

Vierailija
2/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen pääsiäinen kotona. Parempaa ruokaa ja lauantaina illalla poltetaan kokko. Paljon ulkoilua jos on hyvä ilma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden moottoripyörällä kohti länttä, aurinko selässä, Hanko edessä

Vierailija
4/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, kokkailen ja syön pääsiäisruokia ja herkuttelen pashalla, suklaamunilla yms.

Vierailija
5/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille!

Vierailija
6/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan pariksi viikoksi

Vierailija
7/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 84 ollaan aina oltu Lapissa. Joten eipä suunnitelmia muuteta.

Vierailija
8/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisen jälkeinen viikko on lomaa. Tänä vuonna en ole menossa minnekään, kotona olen.

Vierailija
9/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, en saa lakkoilla. Määräätää suojelutyöhön.

Raatamista huonoissa työoloissa, huonolla palkalla. Pyhälisillä ostan lapsille lenkkarit ja sandaalit kesäksi.

Vierailija
10/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin kuin jeesus.

Vierailija
11/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona valot poissa ja peitto korvilla, kun pelkään niitä kauheita trulleja jotka hakkaa ovikelloa, hitto sitä pummien määrää.

Vierailija
12/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja maksan lastenhoitajalle että pääsen töihin.

T. sh

Vierailija
13/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mämmiä

Vierailija
14/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että pääsiäisenä on edes 1 kaunis ja lämmin päivä ja voisin istua ulkona auringossa lepotuolissa lämmittelemässä. Sielu tuntuu olevan jäässä ihmisten pahuudesta. Hauaisin jotenkin sulattaa sitä edes hetken.

Vierailija
15/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden perheen kanssa kylpylään.

Vierailija
16/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että pääsiäisenä on edes 1 kaunis ja lämmin päivä ja voisin istua ulkona auringossa lepotuolissa lämmittelemässä. Sielu tuntuu olevan jäässä ihmisten pahuudesta. Hauaisin jotenkin sulattaa sitä edes hetken.

Eipä ne lupaa pääsiäiseksi lämmintä.

Vierailija
17/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloinkin kotiorjana. Kuten muinakin päivinä. Eli valmistan perheelle ruuat, sitä ennen toki olen siivonnut kodin siistiksi ja tehnyt kaikki tarvittavat vaatehuollot, panostanut kattaukseen ja koristeluun, suunnitellut menyn. Käynyt kaupassa ja hankkinut kaiken valmiiksi. Jotta herra isoherran on hyvä tulla taas valmiiseen pöytään kehumaan kuinka "hän tuo kaiken leivän pöytään joten katsokaa ja syökää mitä olen tehnyt ja tuonut!"

Sitten koko pääsiäinen meneekin punaviini- ja olutnaamaa örveltelyineen katsoessa isoherran somettaessa kuinka "hän hoitaa ja järjestää pääsiäisenkin" seurustellessa muiden kuin perheenjäsentensä kanssa. Pääsiäisen jälkeen tiistaiaamuna lapset taas kertoo mulle ennen töihin rientämistäni, et kiva kun pääsee kouluun ja isä on töissä ettei tartte nähdä eikä kuulla sitä.

Vierailija
18/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona valot poissa ja peitto korvilla, kun pelkään niitä kauheita trulleja jotka hakkaa ovikelloa, hitto sitä pummien määrää.

Melko varmasti vedän kalsarikännit. Tässä talossa on onneksi alaovet lukossa. Kerran on käynyt niin että niitä pummeja tuli oven taakse. Enhän mä tiennyt että on joku pummimispäivä. Avasin oven kylpytakissa tölkki kourassa ja tupakka suussa. Kysyin Mitä? Niin tuli vaisu anteeksi. Laitoin oven kiinni ja jatkoin juomista.

Vierailija
19/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan etsiä luudalleni ilmasta parkkipaikkaa jonne Parkkipete ei ole ehtinyt liimailla kylttejään siitä kuinka jostain syystä juuri heille pitää maksaa parkkeeraamisesta.

Vierailija
20/27 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen jos sää sallii ja vaikkei salliskaan