Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ja zooplus?

Vierailija
21.09.2015 |

Kukaan tilannut zooplussasta kissalle tommosta kiipeilypuuta?  Kuinka pieninä palasina tuli, oliko helppo koota ja kuinka iso paketti se oikeen oli? Onko hyvä puu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilannut pari. Triksie (väärin kirjoitettu, mutta ymmärrät pointin) on hyvä ja kestävä merkki.

Vierailija
2/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä puu. Piparkakkutalo, tms. tilattiin. Helppo koota. Paketin koko kaiketi riippuu pujn koosta, mut kotiovelle toimittavat, jotan isompikin setti helppo raahata sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut parikin. Isohko paketti, oli helppo koota, hyviä puita :) Suosittelen!

Vierailija
4/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:54"]

On hyvä puu. Piparkakkutalo, tms. tilattiin. Helppo koota. Paketin koko kaiketi riippuu pujn koosta, mut kotiovelle toimittavat, jotan isompikin setti helppo raahata sisälle.

Ai rulee kotiin? Sovitaanko joku aika, että voi olla päivystämässä? Autottoman kerrostaloasujan ongelmat...[/quote]

Vierailija
5/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:54"]

Ai rulee kotiin? Sovitaanko joku aika, että voi olla päivystämässä? Autottoman kerrostaloasujan ongelmat...[/quote]
[/quote]

joo, kotiin tuli. Kai sitä jotenkin aika sovittiin, kun tiesin olla kotona. Eivät siis kokeilleet onneaan paketin kans ilmoittamatta.

Vierailija
6/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kiipeilypuun oon tilannut. Isossa ja painavassa pakettissahan ne tulee, mutta hyvällä tuurilla saa paketin kotiin asti, jos vaan sattuu olemaan kotona.
Tosin vuoden kesti meillä kahdella kissalla puu, ettei mitään parasta laatua ollut

Vierailija
7/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:54"]

[/quote]

joo, kotiin tuli. Kai sitä jotenkin aika sovittiin, kun tiesin olla kotona. Eivät siis kokeilleet onneaan paketin kans ilmoittamatta.
[/quote]

en siis muista miten aika sovittiin, kun puun tilaamisesta on jo pari vuotta aikaa.

Vierailija
8/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari vuotta ollut sieltä tilattu kattoon ylettävä, olikohan nimeltään Xanthos. Ahkerassa käytössä kahdella kissalla ja kesällä hajosi siitä yksi osa, mutta ei näytä käyttöä haittaavan.

Tuli kahdessa pahvilaatikossa ja oli helppo koota. Zooplussalta tulee aina kotiin kuljetettuna, ja jos ei tavoiteta niin paketti menee sitten postiin ja saa hakea sitten sieltä. En tiedä muitten paikkakuntien toimintatavoista, mutta täällä meillä ei postinkuljettaja ainakaan ilmoita koska on pakettia tuomassa tai kysy koskas minulle sopii, vaan tulee vaan silloin kun muutenkin jakaa tänne päin postin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän