Kuinka olet varautunut sotaan?
Itse olen hankkinut tarvikkeita, säilyvää ruokaa ja välineitä, joita ns. kotivaraksi on suositeltu, jotta selviää jonkin aikaa ilman lämmitystä, sähköä ja juoksevaa vettä.
Muilla jakaa hyviä vinkkejä, mitä kannattaisi vielä tehdä? Ampumakurssille yritän myös päästä.
Kommentit (11)
Ei tule mitään sotaa niin en mitenkään
Kannattaisi varautua sillä sota alkaa muutaman kuukauden sisällä. Meitä puolustavat äidin pikku autistipotsit jotka pelkäävät käydä kaupassa. Vastassa huippukoulutettu armeija jolta ei lopu ukot tai välineet kesken. Onnea meille.
Putsasin kiväärin ja kohdistin kiikarin 300metriin. Kaivelin haulikon susipanokset etummaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varautua sillä sota alkaa muutaman kuukauden sisällä. Meitä puolustavat äidin pikku autistipotsit jotka pelkäävät käydä kaupassa. Vastassa huippukoulutettu armeija jolta ei lopu ukot tai välineet kesken. Onnea meille.
Kerrotko vielä et mistä suunnasta hyökkää "huippukoulutettu" armeija😂
Olen varautunut pitkiin sähkökatkoihin ja siihen ettei pankkiautomaatit toimi. Sotaan en ole varautunut.
Omakotitalossa on tulisijoja ja pihassa kaivo, jos vesihuolto takkuilee. Ruokaa on itselle ja koiralle noin kolmeksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sama huippukoulutettu armeija, joka on tapattanut kenraaleitaan Ukrainassa ja joka nyt perääntyy kun ei päässytkään marssimaan Kiovaan parissa päivässä niinkuin piti?
Yritin ostaa rynnäkkökiväärin asekaupasta, mutta niitä ei ole myynnissä.
Jos jollain on ylimääräinen rynkky tai sinko, niin ostaisin mielelläni. Pistoolikin käy.
N
Vierailija kirjoitti:
Igorilla on kovin myönteinen kuva puna-armeijan koulutus- ja varustetasosta.
Prismassa ei myyty sinkoja eikä kranaatteja.
Missä päin Ukrainaa asut?