Mitä antaa harjoittelijalle kiitokseksi?
Meillä on ollut töissä 2 kk ajan ihan todella hyvä harjoittelija, jonka toiminnasta on ollut paljon hyötyä. Miten itse haluaisit että sinua kiitettäisiin hyvin tehdystä harjoittelusta? Työpaikka hänellä on odottamassa valmistumisen jälkeen, eli sitä ei nyt tarjota.
Kommentit (24)
Rahaa. Me annetaan luotettavalle puutarhuri/lumenluojalle joulukuussa ylimaarainen kuukausipalkka. On autellut sitten joskus muissakin pikkuhommissa maksutta.
opiskelijoilla nyt raha on aika tiukassa keskimäärin. Matkalahjakortti? Voi olla perus ruotsinlaiva tai Tallinnan matka. Jos sen laittaa vielä kahdelle. Voi varmaan kautta rantain tiedustella mitä pitää laivaristeilystä.
Tietty joku aktiviteetti kanssa, joku kausikortti urheiluun tjms.
Vierailija kirjoitti:
Ihan suullisen kiittävän palautteen, missä yksityiskohtaisesti eritellään hänen onnistumisensa. Semmoinen on yllättävän tärkeää, ja harvinaista työelämässä.
Lahjakortti firman tuotteisiin tai palveluihin, jos sellaisia on.
Ja tietty todistus harjoittelusta, jossa kiitetään hänen taitojaan ja asennettaan.
Mitä jos ne valmistaa puujalkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suullisen kiittävän palautteen, missä yksityiskohtaisesti eritellään hänen onnistumisensa. Semmoinen on yllättävän tärkeää, ja harvinaista työelämässä.
Ja tietty todistus harjoittelusta, jossa kiitetään hänen taitojaan ja asennettaan.
Mitä jos ne valmistaa puujalkoja?
Ainahan hyvälle puujalalle käyttöä on.
Hotelliyö kahdelle johonkin isompaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän lahjakortti
Kas kun ei Liidelin.
Mulle annettiin tavallista isompi kukkakimppu, kortti ja suklaata. Lisäksi kovasti kertoilivat kaikkea hyvää. Oli todella ihana lahja.
Toisessa paikassa sain kahvikupin ja mut vietiin ravintolaan. Sekin oli mahtavaa.
Ei siis tarvitse olla mikään hirveän iso tavara. Ennemmin noi kehut ja kortit on ollu ihania ku toi materia. Oikeesti tullut sellanen arvostettu olo.
Sidottu kukkakimppu ja lahjakortti johonkin ihanaan ravintolaan tai sitten jos tiedätte hänen käyvän kosmetologilla niin sinne hemmotteluhoito :) Olisin ikionnellinen näistä. terveisin harjoittelija
Voi hyvänen aika näitä ihmisten kirjoituksia 🙄🥴🙈
Lahjakortti johonkin maineekkaaseen ravintolaan, esim. 80 eurolla kaksikin jo syö hyvin.
Itse olen saanut kynttilöitä ja suklaata, mukin ja namia sekä kuoharin ja namia.
Kaikki ihan kivoja muistamisia. En edes kuvitellut saavani mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika näitä ihmisten kirjoituksia 🙄🥴🙈
Siis, osa näistä ala-arvoisia.
Nyt kohtelias ja hyvä käytös kunniaan.
Jos on terveys- tai ilmastotietoisesta nuoresta naisesta kyse, niin esim. 50 euron lahjakortti Ruohonjuureen. Sillä saa vaikka mitä chiansiemeniä, spirtulinaa, raakasuklaata ym. :)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti johonkin maineekkaaseen ravintolaan, esim. 80 eurolla kaksikin jo syö hyvin.
No ei kyllä syö kaksi hyvin 80 eurolla maineikkaassa ravintolassa.
Mutta se on hyvä alku ja itse voi maksaa loput.
Meillä on tapana kertoa että oli tyhmä ja hidas. Ulkonäkö arvosteltiin myös. Oletimme ilman muuta tämän jälkeen, että tulee kesäsijaiseksi. Ei tullut. Mikähän sille oikein tuli, aika kiittämätöntä.