Te "yksinäiset"
joilla on mies ja perhettä - hävetkää. Mä tekisin mitä vain että saisin edes perheen! Miten perheellinen voi tuntea olonsa muka yksinäiseksi!
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:38"]
joilla on mies ja perhettä - hävetkää. Mä tekisin mitä vain että saisin edes perheen! Miten perheellinen voi tuntea olonsa muka yksinäiseksi!
[/quote]Perheellinen voi olla yksinäinen. Häpeä itse kun et koskaan voi tietää mitä kenenkään muun elämä oikeasti on.
On paljon naimisissa olevia jotka ovat vielä yksinäisempiä kuin ennen avioliittoaan. Ja häpeä ja suru sen takia suuri.
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää - tai miltä joku ulkopuolinen kuvittelee sen näyttävän.
[/quote]
Vali vali. Olisitte niiden miestenne ja lastenne kanssa!
[/quote]Perheellinen voi olla yksinäinen. Häpeä itse kun et koskaan voi tietää mitä kenenkään muun elämä oikeasti on.
On paljon naimisissa olevia jotka ovat vielä yksinäisempiä kuin ennen avioliittoaan. Ja häpeä ja suru sen takia suuri.
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää - tai miltä joku ulkopuolinen kuvittelee sen näyttävän.
[/quote]
Amen. Aina löytyy ihmisiä joilla asiat on vielä huonommin. Se ei silti tarkoita etteikö niitä omia suruja ja ongelmia olisi tai että ne pitäisi vain sivuuttaa.
Jos AP:n suhtautuminen kaikkeen on tuota luokkaa, en kamalasti ihmettele yksinäisyyttä tai sitä ettei puolisoa löydy.
Entäs ne joiden läheiset ovat kuolleet eikä ympärillä yhtään ystävää. Pitääkö sinun ap hävetä omaa ruikutustasi sillä asiasi ovat heitä paremmalla tolalla?
Hullu ex akka käytännössä kielsi minulta lähes kaikki kaverit. Nyt olen yksinäinen eronnut surkimus.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:53"]
Jos AP:n suhtautuminen kaikkeen on tuota luokkaa, en kamalasti ihmettele yksinäisyyttä tai sitä ettei puolisoa löydy.
Entäs ne joiden läheiset ovat kuolleet eikä ympärillä yhtään ystävää. Pitääkö sinun ap hävetä omaa ruikutustasi sillä asiasi ovat heitä paremmalla tolalla?
[/quote]
Toivottavasti sun mies jättää sut niin saat vähän perspektiiviä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:54"]
Hullu ex akka käytännössä kielsi minulta lähes kaikki kaverit. Nyt olen yksinäinen eronnut surkimus.
[/quote]
Kaverit antaa kyllä anteeksi. Soita heti!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Vali vali. Olisitte niiden miestenne ja lastenne kanssa!
[/quote]Mitä jos lapsia ei ole ja mies huitelee kavaereiden kanssa tai baareissa eläen ikuista nuoruutta?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]Empatiakyvyttömyyden lisäksi ap:lta iyseltään puuttuu perspektiiviä.
On parempi olla yksinäinen kuin seurustella opiskelijan kanssa.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4590161/ketju/kumpi_on_parempi_opiskelija_vai_tyoton
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]
sinä sitä pespektiiviä tarvitset. Mistä edes tiedät onko minulla miestä tai ystäviä? Huomaatko, kuvittelet taas omiasi. Että sinulla on niin surkeaa ja kaikilla muilla asiat niin hyvin.
Yksinäisyyttä on niin monenlaista. Jotkut ovat täysin yksin. Ei kavereita, ei yhteyksiä vanhempiin tai sisaruksiin. Ei käydä töissä eikä kouluttauduta. Ollaan yksin neljän seinän sisällä. Toisilla voi olla kumppanit ja lapsia, mutta heillä ei ole ketään kavereita. Ei lapsi voi korvata aikuisen tarjoamaan ystävyyssuhdetta. Jollakin voi näennäisesti olla isokin kaveriporukka, mutta kokea olonsa silti yksinäiseksi. Ehkä kaveriporukassa hän ei ole kenenkään paras kaveri, kunhan vain liikkuu porukan mukana. Yksinäisyys on hyvin yksilöllinen tunne eikä kenenkään tunteita voi mitätöidä.
Tätä olen itsekin välillä ihmetellyt. Tekisin mitä vaan päästäkseen eroon ujoudesta ja yksinäisyydestä. Minulla ei ole yhtään sosiaalista elämää eikä ole koskaan ollutkaan. Jos on oma perhe, niin ihmisellä ei ole ongelmaa sosiaalisten tilanteiden kanssa. Myönnän olevani täys luuseri ja käytännössä erakoitunut omaan kämppään.