Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja halpa kampaamo Helsingissä?

Vierailija
17.09.2015 |

Tietääkö kukaan kohtuu hintaista kampaamoa Helsingissä? Mulla on paksu ja "liukas", vähän haastava tukka, joten oppilastyöt on pois suljettu, tarvitsee olla kokemusta. Hinnan pitäisi olla alle 40 €. Mahdotonta? Olisi vaan kiva kun voisi taas edes joskus saada kivan ja siistin tukan ainaisen pakkoponnarin sijaan. Miten te muut vähävaraiset, oletteko joutuneet luopumaan kampaamokäynneistä vai miten hoidatte asian? Toivon asiallisia vastauksia, sillä mulla on ihan tarpeeksi rankkaa muutenkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvit kahta kampaamoa?

Vierailija
2/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:15"]

Mihin tarvit kahta kampaamoa?

[/quote]

Nyt en ymmärrä, kahta kampaamoa? Ootas kun luen vielä mitä oon kirjottanut jos en ole oikein osannut ilmasta itseäni selkeästi kun migreenikin pukkaa taas pahasti päälle. Vai oliko tämä sarkasmia tyyliin ettei voi olla hyvä ja halpa? Aha joo, olipa hauskaa. Ei kai ne halvatkaan voi silti miten tahansa touhuilla? Ihan perustaso riittää. Vai voiko hoitaja sanoa että halvemmalla saat paskan hoidon ok? Tai jos mä rakennan sulle vähän halvemmalla homehtuvan talon. Hehheh. Ei tavallinen kampaaja tarvitse ekstraa, jotkut keskustan huiput on eri juttu mutta joltain lähiö-Pirkolta voi olettaa tavallisen hyvää lopputulosta ilman ylimääräistä rahaa tai kunniaa sillä se on sen työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Olenko mä ainoa jolla on tämä ongelma vai oliko tuo hintatoive vaan täysin utopistinen? Kampaajat miten on?

Vierailija
4/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko siis vain hiusten leikkausta?
Täällä ei missään ole 40€ otettu minulta vaikka minulla paksu, sotkukihara ja pörrönen pehko, eli todella haadteellinen, joka on on pakko suoristaa ennen leikkausta.

Vierailija
5/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässäkin se vanha juttu "hyvää ei saa halvalla" 

Vierailija
6/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän tukkani siiliksi koneella, ei viitsi mihinkään parturiin mennä. Toiminut jo yli kymmenen vuotta näin. Naisilla taitaa olla enemmän ongelmia tämän suhteen :D T. mies.

Vierailija
7/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:30"]

Onkohan tässäkin se vanha juttu "hyvää ei saa halvalla" 

[/quote]

Ei tässä ole siitä kyse. En todellakaan oleta että parhaat kampaajat tekee mulle viimesenpäälle hienon tukan puoli-ilmaiseksi vaan ihan normi paikka riittää kunhan kampaajalla on edes vähän enemmän kokemusta kuin vasta opiskelevalla.

Vierailija
8/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:28"]

Meinaatko siis vain hiusten leikkausta? Täällä ei missään ole 40€ otettu minulta vaikka minulla paksu, sotkukihara ja pörrönen pehko, eli todella haadteellinen, joka on on pakko suoristaa ennen leikkausta.

[/quote]

Joo pelkkä leikkaus tulee aina eli pesen itse ennen leikkausta enkä halua muotoilua ja muotoilutuotteita leikkauksen jälkeen vaan pelkkä kuivaus riittää. Aikaa on mennyt aina n. 30-40 minuuttia ja toiveena on ollut esim. sellainen lyhyt polkka jossa niska on kerrostettu joten ei kai se niin erikoinen ja vaativa malli ole ja aika ja aineet säästyy eli eikö hinnankin luulisi olevan eri kuin ns. koko setin? Onko mua sitten vaan kusetettu kun en löydä enää kuin paikkoja jossa joudun maksaa viidenkympin molemmin puolin. Olen käynyt useassa paikassa eikä missään ole hinta ollut enää alle 45 euroa. Eikä ne ole mitään hienostopaikkoja vaan ihan tavallisia kampaamoja monenlaisissa kiinteistöissä. Missä päin Helsinkiä sä pääset alle 40 eurolla ja millasia kokemuksia sulla noin muuten on?

Vierailija
9/9 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:28"]

Meinaatko siis vain hiusten leikkausta? Täällä ei missään ole 40€ otettu minulta vaikka minulla paksu, sotkukihara ja pörrönen pehko, eli todella haadteellinen, joka on on pakko suoristaa ennen leikkausta.

[/quote]

Joo pelkkä leikkaus tulee aina eli pesen itse ennen leikkausta enkä halua muotoilua ja muotoilutuotteita leikkauksen jälkeen vaan pelkkä kuivaus riittää. Aikaa on mennyt aina n. 30-40 minuuttia ja toiveena on ollut esim. sellainen lyhyt polkka jossa niska on kerrostettu joten ei kai se niin erikoinen ja vaativa malli ole ja aika ja aineet säästyy eli eikö hinnankin luulisi olevan eri kuin ns. koko setin? Onko mua sitten vaan kusetettu kun en löydä enää kuin paikkoja jossa joudun maksaa viidenkympin molemmin puolin. Olen käynyt useassa paikassa eikä missään ole hinta ollut enää alle 45 euroa. Eikä ne ole mitään hienostopaikkoja vaan ihan tavallisia kampaamoja monenlaisissa kiinteistöissä. Missä päin Helsinkiä sä pääset alle 40 eurolla ja millasia kokemuksia sulla noin muuten on?

[/quote]

Oletko vielä palstalla? Eli missä päin käyt? Ja kampaajat, miltä kuulostaa tuo leikkaus alle 40 eurolla, onnistuuko? Tämä on oikeasti mulla tärkeää ja olisin kiitollinen vastauksista. Tarvitsisin piristystä että jaksaisin uskoa taas elämään ja yrittää mennä eteenpäin sen sijaan että joudun itse luopumaan kaikesta, huolehtimaan yksin lapsesta, olemaan exän roskasanko jne. En ole vuosiin pystynyt panostamaan itseeni yhtään ja voimathan siinä pian loppuu jos on vaan huolehtija, huolien kantaja ja halveksittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä