Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvalippujen hinta

Vierailija
29.03.2022 |

Ajattelin vielä lapsen ensimmäistä kertaa elokuviin mutta huomasin että liput olisi aikuiselle ja lapselle yli 28€ + päälle kalliit herkut ja juomat koska omia ei saa viedä. Taidan ihan periaatteesta jättää menemättä ja vietetään leffapäivä kotona, aivan naurettavan kallista. Olen itse käynyt viimeksi elokuvissa joskus teininä ja lippujen hinnat oli vähän eri tasoa silloin ja omat herkutkin sai viedä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku suoratoistopalvelu kuukaudeksi ja katsokaa sitä yhdessä. Sitten vielä herkut jostakin tavallisesta ruokakaupasta.

Vierailija
2/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput on jo pitkään ollut ihan älyttömän hintaisia. Kyllä ihmiset kävisi enemmän, jos olisi halvempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso oisko lähistöllä joku muu vaihtoehto kuin Finnkino. Muissa saa viedä omat herkut ja liputkin yleensä halvempia.

Vierailija
4/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffaliput on jo pitkään ollut ihan älyttömän hintaisia. Kyllä ihmiset kävisi enemmän, jos olisi halvempaa.

Suomalainen erikoisuus.

Jos asiakkaita on vähän, korotetaan hintaa että saadaan pienellä yleisömäärällä voitot pysymään ennallaan.

Ulkomainen vaihtoehto olisi laskea hintoja, että saadaan enemmän asiakkaita tapahtumaan.

Vierailija
5/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päästiin alle 20 € + omat herkut. Ei Finnkino.

Vierailija
6/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt jo monta vuotta, että minkälaiset ihmiset Suomessa käyvät elokuvissa ja oikeissa ravintoloissa. En voisi koskaan kuvitellakaan, että täysin turhapäiväinen ilta kaupungissa voisi maksaa satoja euroja. Mieluummin säästän vuoden elokuva-/ravintolaillat ja lähden maailmalle, jossa voi oikesti nähdä ja kokea, toisin kuin täällä.

Vierailija
7/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein koko perheen elokuviin. Minä, vaimo ja kolme lasta. Kaikille liput, limu+popparit ja lapsille irtokarkkeja kullekin oma pussi.

Loppulasku oli 118 euroa. Ei tule tapahtumaan jatkossa kuin kerran kahdessa vuodessa korkeintaan.

Vierailija
8/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meribiologi kirjoitti:

Olen miettinyt jo monta vuotta, että minkälaiset ihmiset Suomessa käyvät elokuvissa ja oikeissa ravintoloissa. En voisi koskaan kuvitellakaan, että täysin turhapäiväinen ilta kaupungissa voisi maksaa satoja euroja. Mieluummin säästän vuoden elokuva-/ravintolaillat ja lähden maailmalle, jossa voi oikesti nähdä ja kokea, toisin kuin täällä.

Saan elokuviin alennuslippuja 7 eurolla ja oikeissa ravintoloissa käyn lounaalla reilulla kympillä. Jos säästäisin nuo rahat vuoden ajan niin alle 100e kertyisi.

Vierailija
9/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat ostarilla 65' LG oled töllön ~1500€ ja kotona katselet. Jo tuolla pelkästään pääsee lähelle leffateatterin tunnelmaa.

Vierailija
10/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein koko perheen elokuviin. Minä, vaimo ja kolme lasta. Kaikille liput, limu+popparit ja lapsille irtokarkkeja kullekin oma pussi.

Loppulasku oli 118 euroa. Ei tule tapahtumaan jatkossa kuin kerran kahdessa vuodessa korkeintaan.

Oisit hommannut sarjaliput. Ja elokuvateatterin omat herkut kannattaa jättää väliin.

Vierailija
11/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapset katsomaan Muumi-leffaa. Liput 3x8=24 €. Karkit ja juomat Lidlistä, 6 €.

Vierailija
12/12 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit hommannut sarjaliput. Ja elokuvateatterin omat herkut kannattaa jättää väliin.

Eri, mutta tämän takia itse jätän ainakin tiettyjä asioita tekemättä. Ei huvita etsiä kaikenlaisia kikkoja ja temppuja, miten säästää rahaa, kun haluaisi tehdä jotain. Loppupeleissä yritykset pelaavat ison osan asiakkaista ulos typerällä hinnoittelulla. Onko siinä oikeasti mitään järkeä, että kahden ihmisen leffalippujen hinnalla voit ottaa suoratoistopalvelun useaksi kuukaudeksi? Tähän lisää vielä virvokkeet ja popparit, niin puhutaan jo useamman päivän ruokabudjetista. Maailma on mennyt aivan sekaisin, mutta jostain syystä ihmiset eivät muuta kulutustottumuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä