Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa päätöksenteossa :)

03.10.2006 |

Olen etsinyt tuplarattaita sisaruksille ja nyt minulla olisi tarjolla KAHDET nätit ja siistit rattaat, mutta ovat kuitenkin ihan erilaiset... Jos siis jollakin olisi kokemusta tai muuten vaan haluaisi kertoa mielipiteensä, niin varmasti auttaisi myös minua päätöksessä :)

Rattaat ovat tulossa vastasyntyneelle ja 2,5 vuotiaalle sisarukselle lähinnä talvikäyttöön... Päivittäin emme rattaita tarvitse ja jos keli on huono, on meillä kuitenkin aina myös auto käytössä. Lähinnä vaan äidin omaa " kuntoa" ajatellen olisi kiva päästä joskus kävelylle oikein kunnolla :)

Toiset rattaat (tai ovat myös vaunut) ovat tälläiset:

Ora Duoletto vm. 2002, tosi siistit (Eivät ole kyseiset rattaat, mutta lähes samanlaiset, vain väri hiukan eri):

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=36647796

Näissä miinusta ovat yhtenäinen jalkatuki (voi olla hankala eri-ikäisillä) ja se että selkänojien välissä ei ole sitä kangasta, joka estää esim. lapsen putoamisen, jos selkänojat ovat eri asennoissa :(

Toiset sitten ovat tälläiset:

Brio Twinette vm. 2004, tosi siistit (Eivät ole kyseiset rattaat, mutta lähes samanlaiset):

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=37187122

Näissä taas miinusta ovat ei kääntyvä koppaosa, eli lapset ovat kokoajan vain katse menosuuntaan ja pienehköt pyörät (ei samanlaiset kuin kuvassa) vain 25 cm halkaisijaltaan...

Hintaeroa näissä ei paljoa ole, mutta päätös on kuitenkin vaikea...

Joten nyt kaikki kertomaan mielipiteensä NOPEASTI, että voin tehdä päätöksenkin jo tänään :)

Kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli twinetet vauvan ja 1v käytössä ja olivat käytössä siihen asti kun lapset oli 2,5v ja 3,5v.

Itse tykkäsin kyllä niistä.

plussaa oli

- matalalla oleva istuinosa, ei tarvinnut pelätä että kaatuvat. olivat tosi vakaat

- erilliset selkänojat ja jalkatuet

- kapeat. En muista että olisi mikään paikka ollut sellainen mihin eivät olisi mahtuneet

Itse en kokenut ongelmalliseksi, vaikka olikin kasvot työntäjästä poispäin.

Mutta minulle ei ole kokemusta tuosta oran mallista, joten en osaa vertailla keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla