Naapuri osti kalliin auton. Mikähän sekin luulee olevansa?
Mieheni hankki perheelle tuliterän Nissanin ja naapuri pisti heti paremmaksi ja muutamassa viikossa ilmestyi Audi heidän pihalleen. Kyllä niin kismittää kun luulee olevansa joku vaikka vaimonsa on pelkkä lähihoitaja! Tekisi mieli mennä vähän yöllä naarmuttamaan Audin peltiä. Oppispahan olemaan!
T: Sirkka-Liisa
Kommentit (13)
Olet varmaankin itse ihana naapuri.
Miksi miehesi osti Nissanin joka ei edes ole aito Japsi enää? Toyota se olla pitää.
Toyota taitaa olla viimeinen, jonka ostan ja vain viimeisessä hädässä. Oikea pappa-auto.
You can't spell köyhyys without yhyy.
Sanos muuta. Pitäisi ymmärtää pitää matalampaa profiilia tällaisella junttialueella.
Meilläkin mies osti uuden auton heti kun olin saanut itse haettua tuliterän autoni kaupasta. Ei kestänyt että hänellä on 2 vuotta vanhempi auto kun vaimolla.
Kilpavarustelua parhaimmillaan. 🤣
Rahoitusyhtiö tuon auton varmaankin oikeasti omistaa. Kannattaa heti tarkistaa asia ja sitten nauraa räkäisesti.
Siitäkään huolimatta, että asun maalla ja naapurit (tai koko pienen kylän ihmiset) tunnen hyvin, ei mulla ole mitään hajua, millaisilla autoilla ajavat. En tiedä merkkiä, en mallia. Sillä yhdellä on joku punainen.
Miten ihmeessä te joudatte miettimään naapurienne autoja? Ja miksi? En ymmärrä.
Ja on mulla itsellänikin auto. Olis todella outoa, jos joku naapureistani olisi tästä asiasta jotenkin ahdistunut. Vaikka uudehko onkin.
Jos kirjoitat ihan tosissasi, niin kannattaa
hakeutua hoitoon!