Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kärvähti hermot

Vierailija
11.09.2015 |

Napsahti äsken päässä, kun mies rupes valittamaan jogurttipurkeista mitkä oli jätetty pöydälle, mutta sillä ei ole merkitystä, että minun eilen tekemä perunamuusi oli koko yön pöydällä.

Siis tottakaii oletin että mies sitä syö vielä illalla, koska hän syö aina kun me muut jo nukutaan.
Ja olihan hän syönytkin mutta jäänyt laittamatta jääkaappiin.

Hän valittaa kun lapset jättää vessaan valon, mutta minä käyn usein yöllä sammuttamassa olohuoneesta ja keittiöstä valon kun mies on sammunut ja valot jääneet päälle.

Erään kerran kävin hänen jäljiltään siivoamassa olohuoneesta esim. Voipurkin kun äikä kuorsas sohvalla.

Saatanan oksettava kusipää.

Ja nyt repesin ja huusin, että jos ei kykene ite tekemään joitain asioita, niin mitä helvettiä vaatii sitä muiltakaan.

Jogurttipurkit on pieni asia verrattuna perunamuusiin joka pilaantuu lämpimässä..
Prkl.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Voimia! <3

Vierailija
2/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo. Jos sun tuollaisesta asiasta pitää hermostua, niin taidat olla aika takakireä tyyppi. Mies ei sitä tahallaan jättänyt pöydälle, mieti sitä. Moni mies tai nainen jättää tahallaan korjaamatta omat jälkensä, mun mielestä on silloin suurempi syy suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä välillä samaa, omia juttuja ei huomata mutta muille huomautellaan jutuista.
Kyllä mä välillä valistan, että ei kannata jos ei itse hoida kaikkia hommia täydellisesti.
Hyvänä esimerkkinä se että naputtaa jos tiskikoneeseen meneviä astioita ei ole huuhdeltu kunnolla, mutta itse jättää tiskialtaaseen yöksi kuivumaan lautasen josta syönyt esim.perunamuussia ketsupin kaa, tai kaikista pahin, puurolautasen. Eikö niitä voi laittaa likoamaan?

Vierailija
5/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hermostuisi jos tää olis nyt ollu joku harvinainen poikkeustapaus.

Mutta kyllä odotan aikuiselta mieheltä enemmän kuin lapsilta.

Jos hän ei saa tehtyä asioita joita normaalit ihmiset tekee niin miksi vaatii lapsilta enemmän.
Ja kyllä varmaan vituttas ketä tahansa muutakin kun on ruuan tehnyt ja toinen aikuinen ei arvosta.

Joo toivottavasti painuu mökillensä vähän äkkiä.
Ja päätin että omaa autoani en lainaa hälle kun hänen autollaan ei nyt saa ajaa liikenteessä.
Menkööt vaikka ryömien kun sinne mökille on kerta pakko päästä.

Vierailija
6/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:44"]No hei haloo. Jos sun tuollaisesta asiasta pitää hermostua, niin taidat olla aika takakireä tyyppi. Mies ei sitä tahallaan jättänyt pöydälle, mieti sitä. Moni mies tai nainen jättää tahallaan korjaamatta omat jälkensä, mun mielestä on silloin suurempi syy suuttua.
[/quote]

Niin hän ei myöskään tahallaan jätä niitä valoja yöks päälle??

Mutta ei lapsetkaan jättäny tahallaan jogurttipurkkeja pöytään. Miks niistä valittamaan?

Vierailija
7/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:44"]No hei haloo. Jos sun tuollaisesta asiasta pitää hermostua, niin taidat olla aika takakireä tyyppi. Mies ei sitä tahallaan jättänyt pöydälle, mieti sitä. Moni mies tai nainen jättää tahallaan korjaamatta omat jälkensä, mun mielestä on silloin suurempi syy suuttua.
[/quote]

Niin hän ei myöskään tahallaan jätä niitä valoja yöks päälle??

Mutta ei lapsetkaan jättäny tahallaan jogurttipurkkeja pöytään. Miks niistä valittamaan?
[/quote]
Edellinen ap

Vierailija
8/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:50"]En hermostuisi jos tää olis nyt ollu joku harvinainen poikkeustapaus.

Jos hän ei saa tehtyä asioita joita normaalit ihmiset tekee niin miksi vaatii lapsilta enemmän.
Ja kyllä varmaan vituttas ketä tahansa muutakin kun on ruuan tehnyt ja toinen aikuinen ei arvosta.

Ja päätin että omaa autoani en lainaa hälle kun hänen autollaan ei nyt saa ajaa liikenteessä.
[/quote]

Eli oikea ongelma on se, että mies on lähdössä reissuun ilman sua? Aika lapsellista sun käytös. Puhukaa asiat selviksi niin ei tarvitse keksiä mökötyksen aiheita mistä tahansa... Sorry, mua naurattaa :-DDD

Vierailija
9/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:50"]En hermostuisi jos tää olis nyt ollu joku harvinainen poikkeustapaus.

[/quote]

Eli oikea ongelma on se, että mies on lähdössä reissuun ilman sua? Aika lapsellista sun käytös. Puhukaa asiat selviksi niin ei tarvitse keksiä mökötyksen aiheita mistä tahansa... Sorry, mua naurattaa :-DDD
[/quote]
Ei vaan mies kyllä haluais että lähtisin mukaan mutta nyt ottaa niin päähän ettei kiinnosta.
Rentoudun ennemmin vaikka lasten kanssa kotona kuin lähen miehen kanssa mökille.

Vierailija
10/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse aika huithapeli joskus, joskus suorastaan laiska siivoamaan jälkiäni (siivoan kuitenkin useamman kerran viikossa, vaikken aina heti jaksaisi), tästä syystä myöskään en katso että mulla ois oikeutta nalkuttaa kanssa-asujilleni heidän tekemistään virheistä, vaikka ne ärsyttäisikin - koska en itsekään edes pyri täydellisyyteen omalla toiminnallani. Jokainen saa lepsuilla, kunhan tekee myös hommiakin. Tästä miehen kanssa alkuaikoina riideltiin, kun hän nalkutti mulle jostain. Muistutin, ettei ole varaa valittaa, jos ei ole itsekään täydellinen, meinaan hänkin jättää kyllä sitten taas toisinaan siivoamatta (ja siivoan kuitenkin reilusti enemmän kuin hän). 

Eli ymmärrän sua ap, ei olis miehelläsi varaa valittaa, jos ei itsekään ole mikään perfektionisti. :)

Vierailija
11/11 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan mies on se joka nalkuttaa kaikesta, hän näkee kaikki pienimmätkin tahrat ja lian. Ja se on lasten syytä tietenkin.

Se jatkuva valitus on stressaavaa.
Ja stressiä lisää se, että kun herään helposti öisin, niin on pakko nousta ja käydä sammuttamassa se televisio ja valot alakerrasta kun mies on ne jättänyt päälle, vaikka en jaksaisi.
Mutta en saa nukuttua jos tiedän että valot palaa ja telkkari välillä turhanki kovalla.

Äskenkin kävi valittamassa että vanhin lapsista, kolmasluokkalainen, ei ole vieläkään laittanut vaatteitaan kaappiin huoneestaan.

Niin...koko ajan löytyy jotain mistä valittaa.
Mutta sillä ei ollut väliä menikö mun tekemä ruoka pilalle.....
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän