Miksi anoppi haukkuu miehen eksää, mutta
päin naamaa ja somessa mielistelee?
Miehen eksä, eli miehen lasten äiti, on aika moniongelmainen tapaus ja anoppi säännöllisin väliajoin ränttää kuinka on huolissaan lapsista ja haukkuu eksän pystyyn.
Kuitenkin päin naamaa sitten hymyssä suin mielistelee ja kaveeraa somessa. Mistä tämmöinen käytös voi johtua? Luuleeko anoppi oikeasti että saa nähdä lapsenlapsiaan enemmän kun mielistelee tätä eksää ja esittää ystävällistä? Mies ei haluaisi että ollaan missään tekemisissä pl ihan pakolliset lasten asiat ja välit äitiinsä onkin vähän väliä katkolla.
Turhauttavaa, sillä miehen eksän väkivaltainen käytöskin lapsia kohtaan menee läpi sormien ja mielistely jatkuu. Itse koittaa olla lapsille paras äitipuoli mitä voi olla mutta enpä minä mitään kiitosta anopilta saa. Toinen saa sitten tehdä mitä lystää ja aina kuitenkin painetaan villaisella ja kaksinaamaisesti mielistellään.
Eikai tuo eksä edes voisi kieltää mummia tapaamasta lapsenlapsiaan? Ovat kuitenkin 11 ja 14v jo.
Kommentit (3)
Minä olen se lähiäiti jolle ex-anoppi harrastaa tuota. Todella ärsyttävää koska ei ole ikinä pitänyt minusta mutta eron jälkeen yhtäkkiä onkin niiiiin ystävällinen. Sanoin lopulta suoraan että minua ei kiinnosta olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Lapsia saa nähdä vaikka päivittäin jos haluaa mutta ei tarvitse tuupata tänne kahville enkä minä kyläile siellä.
Anoppi varmaan pelkää menettävänsä lapset
Kuulostaa tosi raskaalta tyypiltä. Olisiko vakavan keskustelun paikka ja jos ei silti ymmärrä toimintansa kyseenalaisuutta niin ottaisin etäisyyttä.