Miehet ja stressinpurkaminen
Meillä mies pelaa ja kiroilee kovaan ääneen. Onko muilla samanlaisia miehiä. Mitään en uskalla kommentoida. Tulisi kiroilua minullekin.
Kommentit (5)
No ei toi ole Miehen käytöstä. Mun mies menee autotalliin hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä tai painuu lenkille jos stressaa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 15:06"]
No ei toi ole Miehen käytöstä. Mun mies menee autotalliin hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä tai painuu lenkille jos stressaa.
[/quote]
Eikö kaikilla ole se oma juttunsa. Mun mies nyt sattuu pelaamaan ja kiroilemaan. Minkäs sille voi.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 15:06"]
[/quote]
Eikö kaikilla ole se oma juttunsa. Mun mies nyt sattuu pelaamaan ja kiroilemaan. Minkäs sille voi.
ap
[/quote]
Jos ei ole lapsia ottamassa esimerkkiä niin mikäs siinä. Vetäähän jotkut päänsä täyteen, fiksumpaa toi pelaaminen on.
Mun mies ottaa pienet torkut jos vituttaa tai stressaa. Herää sitten aina paremmalla mielellä
Ei. Mun mies on aikuinen.