Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen raskaus

Vierailija
08.09.2015 |

Onko kroppanne palautuneet yhtä hyvin/nopeasti kuin ensimmäisen raskauden jälkeen? Onko jäänyt pysyviä muutoksia mitä ei ensimmäisessä raskaudessa jäänyt?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi pysyvämpi muutoksia, mutta ikää olikin 10 vuotta enemmän. Sidekudokset eivät palautuneet yhtä hyvin, jäi mahaa, painoa oli vaikeampi pudottaa ja väsymys vaikutti fyysisesti enemmän.

Vierailija
2/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta palautui hiukan hitaammin kuin ensimmäisestä, mutta ero oli tosi pieni. Tyyliin ekasta kuukaudessa, tokasta kahdessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskauksien välillä oli 3 vuotta. Ekalla olin 30-vuotias, tokalla 33.

3

Vierailija
4/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tuliko tokassa raskaudessa enemmän arpia? Palauduin yllättävän nopeasti ekasta raskaudesta ja siksi kiinnostaa voiko toisestakin palautua yhtä nopeasti. Jäikö esim vatsa roikkuvammaksi tokan jälkeen?

Ap

Vierailija
5/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vielä läskimpi oon nyt ku ekan jälkeen

Vierailija
6/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokasta palauduin huomattavasti nopeammin kun ensimmäisestä, tosin synnytyskään ei ollut niin dramaattinen kuin ekassa. Kiloja tuli tässä tokassa enemmän, mutta vuosi synnytyksestä olen kevyempi kuin ennen ensimmäistä raskautta. Arpia ei tullut kummassakaa. Ekassa olin 33 vuotias, toisen raskauden aikana 38.

Vierailija
7/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:43"]

Entä tuliko tokassa raskaudessa enemmän arpia? Palauduin yllättävän nopeasti ekasta raskaudesta ja siksi kiinnostaa voiko toisestakin palautua yhtä nopeasti. Jäikö esim vatsa roikkuvammaksi tokan jälkeen? Ap

[/quote]

Mulle ei tullut ekassa yhtään arpia, tokassa tuli pieniä vähän. Maha oli selkeästi suurempi. Nahka palautui, ei jäänyt roikkumaan tokankaan jälkeen. Lievä laskeuma tuli mutta sekin palautui itsekseen.

3

Vierailija
8/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla muiden kokemuksia!:) Niin kun sanoin jo aiemmin niin palauduin nopeasti ekasta, ainoastaan selkäkipu on jäänyt ja pelkään että se vaan pahenee jos raskaudun uudestaan.. Toki haluan olla täysin kunnossa ennen tokaa raskautta.
Muilla samaa?

Vierailija
9/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ap

Vierailija
10/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluun kuulla muiden kokemuksia. Kertokaa lisää! :)

Vierailija
11/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up