Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka nukkuneet viime yön huonosti?

Vierailija
25.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näin painajaisia

Vierailija
2/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja harvoin nukun huonosti. Tapahtuikohan yöllä jotain pahaa maailmanlaajuisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Piti pitkästä aikaa nukkua vaimon vieressä ja se kuorsaus on ihan mahdotonta. Enkä muistanut käydä päivällä ostamassa tulppia, mutta haen tänään ison varaston niitä.

Vierailija
4/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viikkoa nukkunut hyvin, mutta viime yö oli aivan käsittämätöntä sekoilua. Olin sotatilanteessa ja minut valittiin presidentiksi...

Vierailija
5/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräilin jatkuvasti ja tehtäväni oli muotoilla Daily Mailin otsikkoa suomalaisten kannalta hyvään muotoon, mutta aina meni pieleen ja faktat tilanteessa oli sellaiset, että aivot meni solmuun kun sitä otsikkoa yritti spinnata hyvään muotoon. Heräsin useamman kerran tähän.

Joitakin öitä sitten taas näin painajaista, jossa kaivauduin sotatila-alueella hiekkatöyrääseen, ja heräsin siihen, että joku pommi tms räjähde putosi osittain jalkojeni päälle, muttei vielä räjähtänyt.

Vierailija
6/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut jo kuukauden huonosti, viime yönä vain pari tuntia. Asunnossani paukkuvat vesiputket jatkuvasti niin kovaa, että se kuuluu sekä korvatulppien että kuulosuojainten läpi. Mitään ei kuulemma voi asialle tehdä. Muutan heti kun löydän uuden asunnon.

Vierailija
7/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
8/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut ollenkaan. Eilen nukahdin päikkäreillä 4 tunniksi ja se vei sitten taas yöunet. Kierre jatkuu.

Vierailija
9/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toissayönä nukuin huonosti, noin neljä tuntia nukuin. Eilenpäs nukahdin klo. 21.00 ja heräsin tänään puoli seitsemältä.

Vierailija
10/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nukkumaan 23 aikaan. Heräsin 3:28 ja tuntui ahdistavalta. Olin jonkin aikaa heräillä ja jossain kohdin nukahdin uudestaan ja heräsin lopulta ennen kuutta kun ei enää tullut uni. Herätyskello olisi soinut 8 aikaan.

Näin ei käy ikinä. Nukun 9 tunnin unet lähes aina.

Vierailija
11/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jotain vähänkään ikävää tapahtuu,nukun huonosti.Yöllä tulee metittyä kaikkia synkkiä asioita,ja ne tuntuvatkin vielä pahemmilta kuin päivällä.Ja pahoja asioit nyt riittää maailmassa.

Vierailija
12/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskitti lähes koko yön. Kun olisi ollut rauhallisempi jakso, niin nenä rohisi. Nukuin vasta aamulla pari tuntia.

Vierailija
13/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin joku 4-5h, eli siinä mielessä "huonosti". Mutta joskus pitää nukkua vähän huonommin että voi taas seuraavana yönä nukkua paremmin.

Vierailija
14/24 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heräilin jatkuvasti ja tehtäväni oli muotoilla Daily Mailin otsikkoa suomalaisten kannalta hyvään muotoon, mutta aina meni pieleen ja faktat tilanteessa oli sellaiset, että aivot meni solmuun kun sitä otsikkoa yritti spinnata hyvään muotoon. Heräsin useamman kerran tähän.

Joitakin öitä sitten taas näin painajaista, jossa kaivauduin sotatila-alueella hiekkatöyrääseen, ja heräsin siihen, että joku pommi tms räjähde putosi osittain jalkojeni päälle, muttei vielä räjähtänyt.

Minäkin näin unta sodasta ! Ja että pommi tippui.

Vierailija
15/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin viimeyönä jazz musiikkia ja tanssin sen tahdissa. Toi oli jotain mitä en tavallisesti tee ja se siivuutti viime yön uniani. Olisin voinut nukkua pitkään, mutta 6 tuntia vaan tuli nukuttua.

Vierailija
16/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin vaan 4 tuntia, ehkä ensi yönnä paremmin sitten

Vierailija
17/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on alkoholi alkanut vaikuttamaan nukkumiseen melkoisen haitallisesti.nykyään jos vähänkin tissuttelee niin herää aina aamuyöstä valvomaan,ja sit väsynyt päivä edessä.

tiedän kyllä että kannattais vähentää.mutta tässä elämäntilanteessa se todennäköisesti tulee vaan lisääntymään :(

Vierailija
18/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, heräsin 1 maissa, kun yläkerran asukas päätti ryntäillä korkkarit jalassa ympäri kämpää ennen baaria... Voi vit t u ja uni hävisi.

Vierailija
19/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itselläni on alkoholi alkanut vaikuttamaan nukkumiseen melkoisen haitallisesti.nykyään jos vähänkin tissuttelee niin herää aina aamuyöstä valvomaan,ja sit väsynyt päivä edessä.

tiedän kyllä että kannattais vähentää.mutta tässä elämäntilanteessa se todennäköisesti tulee vaan lisääntymään :(

Itsellä sama. 1-3välillä hereille ja loput yöstä menee miettiessä toivottomalta tuntuvaa tulevaisuutta :(

Vierailija
20/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun joka yö huonosti, mutta viime yö meni ihan hyvin, kun viikolta oli tullut taas kymmeniä tunteja univelkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi