Kokemuksia Take Away hiusväristä?
Esim prismassa myydään, kevytväri. Pysyykö teillä väri hyvin päässä? Itse kokeilin tuota kuparisävyä niin sinne meni pesuveden mukana. Vatuttaa, kun ei nuo mitään halpoja värejä ja tarvi useamman pakkauksen kun paksu tukka.
Kommentit (8)
Tarkoitatko siis Four Reasons: take away?
Tuo on hyvä väri! Olen pitkään käyttänyt koska ei jätä juurikasvua. Vaatii 2pkt jos on pitkät pksut hiukset kuten itselläni.
Tuossa sarjassa on muutama sellainen väri joka peittää harmaat. Kaikki ei peitä. Siinä paketissa lukee onko harmaanpeittämiseen vai ei. Jos ei, niin harmaat jää näkyviin kyllä (itsellä vasta muutama yksittäinen harmaa hius eli ei haittaa)
Yritä katsoa väri niistä mallitupsuista. Paketin väri ei kerro totuutta. Minäkin kokeilin kolmea sävyä ennenkuin löytyi hyvä.
Jos liian nopeasti lähtee väri, pidennä VAIKUTUSAIKAA.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä väri! Olen pitkään käyttänyt koska ei jätä juurikasvua. Vaatii 2pkt jos on pitkät pksut hiukset kuten itselläni.
Tuossa sarjassa on muutama sellainen väri joka peittää harmaat. Kaikki ei peitä. Siinä paketissa lukee onko harmaanpeittämiseen vai ei. Jos ei, niin harmaat jää näkyviin kyllä (itsellä vasta muutama yksittäinen harmaa hius eli ei haittaa)Yritä katsoa väri niistä mallitupsuista. Paketin väri ei kerro totuutta. Minäkin kokeilin kolmea sävyä ennenkuin löytyi hyvä.
Juuri tuota tarkoitin! Katselin minkälainen voisi tulla niistä tupsuista ja ihan hyvä tuli, mutta ei pysynyt kauaa.. joka suihkukäynnin yhteydessä punaista väriä lähtinpesuveden mukana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sarjassa on muutama sellainen väri joka peittää harmaat. Kaikki ei peitä. Siinä paketissa lukee onko harmaanpeittämiseen vai ei. Jos ei, niin harmaat jää näkyviin kyllä (itsellä vasta muutama yksittäinen harmaa hius eli ei haittaa)Yritä katsoa väri niistä mallitupsuista. Paketin väri ei kerro totuutta. Minäkin kokeilin kolmea sävyä ennenkuin löytyi hyvä.
Juuri tuota tarkoitin! Katselin minkälainen voisi tulla niistä tupsuista ja ihan hyvä tuli, mutta ei pysynyt kauaa.. joka suihkukäynnin yhteydessä punaista väriä lähtinpesuveden mukana.
Ap
Mulla pysyy hyvin 4-6 vkoa. Voi olla hiuslaadusta kiinni, oma on karkea/luonnonkihara.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttää kevytväriä.
Koska en halua näkyvää juurikasvua
Saa luonnollista väriä, jos ei tahdo värikypärää.
Kanpaajaltani kysyin niin ei peitä harmaita, ilmeisesti aika kevytväri.