Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmeisesti ei tarvi kaveria pyytää lenkille..

Vierailija
25.03.2022 |

Pari pv sitten kysyin kaveria lenkille, sanoin että juu mennään vaan mut hän pääsee lähteen vasta 3h kuluttua,sopiiko se. Sovittiin että sillon lähdetään. Vähän ennen ajankohtaa laittoi viestin,et hypätäänkö hänen ukon autoon ukon mennessä töihin ja kävellään hänen työpaikaltaa kotiin (14km), sanoin etten jaksa niin pitkästi ja sovittiin että lähden jossakin kohta vastaan.

No,eipä tarvinnut lähteä hänen kans mihinkään, 30 min sen jälkeen ku hän oli lähtenyt työpaikalta liikkeelle (oletin,koska aika sovittiin millon lähtee) laitoin viestin,että ilmotella ku on paikassa X niin lähden vastaan. Laitto viestin,että hän on jo 3km päässä kotia,ei mennytkään perille asti.. Jep jep,kiitos vaan tiedosta. Ilmeisesti häntä siis Ei paskaakaan kiinnostanut lähteä yhdessä lenkille.

Ei tainnu hälle sopivan koskaan minun kyselemät lenkit. Täytyy jatkaa yksin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu lenkkeilee 14km? 😂 Ihan älytöntä taapertamista. Eihän tossa ole järjen hiventä, eikä mitään liikunnan iloa enää. Vähempikin riittää terveysliikunnaksi ja vaikka kahdessa erässä päivässä, jos pidemmin haluaa mennä.

Ja aerobista liikuntaa kannattaa harrastaa, ei kymmenien kilometrien talsimisia.

Vierailija
2/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna irtisanoisin kaveruuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut mitään.

Vierailija
5/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suutut, kun itse hyväksyt käsittämätöntä vatulointia, etkä jämäkästi vaatinut joko tulemaan kävelylle tai hylkäämään ehdotuksesi? Jos itse et näe, ettei toinen ole nyt jutussa yhtään mukana, kannattaa opetella näkemään se, ja lakata odottamasta toisen panostusta asiaan. Suuttuminen ei hyödytä yhtään mitään.

Vierailija
6/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suutut, kun itse hyväksyt käsittämätöntä vatulointia, etkä jämäkästi vaatinut joko tulemaan kävelylle tai hylkäämään ehdotuksesi? Jos itse et näe, ettei toinen ole nyt jutussa yhtään mukana, kannattaa opetella näkemään se, ja lakata odottamasta toisen panostusta asiaan. Suuttuminen ei hyödytä yhtään mitään.

Kyllähän tuo tuli selväksi hänen puoleltaan että mun on turha jatkossa kysyä. Aattelin joustaa koska tiesin että hän ei yhtä helposti välttämättä pääse lähtemään ku minä mutta en arvannut että noin vmäisesti tekee. Se ärsyttää ette ko ihminen voinut suoraan sanoa,että ei kiitos nyt,käyn yksin pitkän lenkin.

Ap