Sinä ja miesKAVERISI
Viestitteletteko päivittäin useita tunteja putkeen? Ovatko viestinne täynnä silmäniskuja? Entä onko niissä flirttimäinen säväys?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:03"]Up:)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:14"]Mitä helvettiä täällä tapahtuu...
[/quote]
Kysyin asioita
Joo, osan kanssa. Ei kuitenkaan panna vaan puhutaan myös rakkasuelämästä. Eikä siinä sen kummenpaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:14"]Joo, osan kanssa. Ei kuitenkaan panna vaan puhutaan myös rakkasuelämästä. Eikä siinä sen kummenpaa.
[/quote]
No missä vaiheessa se eisenkummempi muuttuu kummemmaksi? Häiritsee kun en saa selkoa ja saatan antaa vääriä vaikutelmia. Tai saada niitä itse.
Hänessä on jotain mutta sitten taas hän on sellainen johon en tavallisesti ihastu.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:14"]Joo, osan kanssa. Ei kuitenkaan panna vaan puhutaan myös rakkasuelämästä. Eikä siinä sen kummenpaa. [/quote] No missä vaiheessa se eisenkummempi muuttuu kummemmaksi? Häiritsee kun en saa selkoa ja saatan antaa vääriä vaikutelmia. Tai saada niitä itse.
[/quote]
Miksi sen pitäis muuttua mihinkään? Jos kyse kaverista. Ja jos alkaa tuleen tunteita niin nekin voi kaverille sanoa. Ilman että kaveruus siitä kärsii. Reilu ja avoin peli, nääs.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:14"]Joo, osan kanssa. Ei kuitenkaan panna vaan puhutaan myös rakkasuelämästä. Eikä siinä sen kummenpaa. [/quote] No missä vaiheessa se eisenkummempi muuttuu kummemmaksi? Häiritsee kun en saa selkoa ja saatan antaa vääriä vaikutelmia. Tai saada niitä itse.
[/quote]
Miksi sen pitäis muuttua mihinkään? Jos kyse kaverista. Ja jos alkaa tuleen tunteita niin nekin voi kaverille sanoa. Ilman että kaveruus siitä kärsii. Reilu ja avoin peli, nääs.
[/quote]
Ei sen PIDÄ, se VOI muuttua. En vain ole tottunut näin intensiivisiin juttuihin kavereiden kanssa enkä nyt tosissaan tiedä mikä on homman nimi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:00"]Viestitteletteko päivittäin useita tunteja putkeen? Ovatko viestinne täynnä silmäniskuja? Entä onko niissä flirttimäinen säväys?
[/quote]Kyllä. Pillu märkänä.
Sävy on tietysti erilainen kaikkien kanssa, mutta yleensä se on rennon toverillinen. Yhden kanssa kommunkointi on huumorivoittoista ja siinä on pientä rakkaudellista nälvintääkin, mutta enemmän tuo muistuttaa veljen ja siskon tapaa kommunikoida. Sellaisen vitsailun yhteydessä vinkkaushymiötä on kyllä joskus käytetty merkkaamaan että ei olla tosissaan. Yhden toisen kanssa välit ovat hyvin läheiset ja välillä juttua riittää, olemme olleet ystäviä kymmenen vuotta ja voimme sanoa toisillemme että "oletpa ihana!" mutta siinä ei ole flirttiä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:23"]Sävy on tietysti erilainen kaikkien kanssa, mutta yleensä se on rennon toverillinen. Yhden kanssa kommunkointi on huumorivoittoista ja siinä on pientä rakkaudellista nälvintääkin, mutta enemmän tuo muistuttaa veljen ja siskon tapaa kommunikoida. Sellaisen vitsailun yhteydessä vinkkaushymiötä on kyllä joskus käytetty merkkaamaan että ei olla tosissaan. Yhden toisen kanssa välit ovat hyvin läheiset ja välillä juttua riittää, olemme olleet ystäviä kymmenen vuotta ja voimme sanoa toisillemme että "oletpa ihana!" mutta siinä ei ole flirttiä.
[/quote]
Kuvaile vähän tätä sisarusmaista juttua?
Jos joku ihmettelee että enkö tunne kaveriani niin ei, en tunne vielä. Tämä on tosi tuore kaveruus eli en osaa lukea hänen tunnetilojaan. Ja siksi olen vähän kujalla.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:29"]Jos joku ihmettelee että enkö tunne kaveriani niin ei, en tunne vielä. Tämä on tosi tuore kaveruus eli en osaa lukea hänen tunnetilojaan. Ja siksi olen vähän kujalla.
[/quote]
Hauskaa meillä ainakin on.
Meidän ystävyys alkoi yhden illan jutusta, joten flirttiä ja kemiaa on ollut aina. Sen jälkeen kun aloin vakavissani seurustelemaan flirtti väheni, maratonpuhelut lyheni ja baarireissut ei enää kestä useampia päiviä.
Vieläkin halatessa on sama tuttuus ja turvallisuus... vain järki pitää näpit kurissa ja housut jalassa. Muuten jutut on samantapaisia kuin ennenkin ja usein muistellaan kaikenlaisia viime vuosituhannen sattumuksia.
Pointti ei ole se että IIKS onko se ihastunut minuun XD koska en juuri tällä hetkellä välittäisi tietää niin yksityiskohtaisesti. Itselläni pieni ripaus kiinnostusta jollain tavalla mutta ei se välttämättä tästä kasva. Itse asiassa minua ahdistaisi jos saisin tietää hänen olevan ihan lääpällään, siispä olen erittäin tyytyväinen etten tiedä.