Ihastuminen "mahdottomiin" kohteisiin
Oletko sellainen, joka ihastuu usein saavuttamattomiin ihmisiin? Onko se merkki siitä, ettei tosiasiassa haluakaan suhdetta? Vai yksinkertaisesti havittelee kuuta taivaalta :D
Kommentit (4)
Tää on yleistä naisilla ja monet naisethan on rakastuneita hollywood tähtiin ja kaikenlaisiin julkkiksiin, vaikka varmasti tietää tai pitäisi tietää ettei sellaista voi saada. Mutta mikään ei vaikuta olevan liikaa silloin kun on kyseessä suominaisen rakkausasiat...
Lapsellista unelmointia ja fanitusta. Menee ohi kun vähän kasvaa ja ikää tulee.
Jeesus sanoi heille: “Uskokaa Jumalaan. Totisesti: jos joku sanoo tälle vuorelle: ‘Nouse paikaltasi ja paiskaudu mereen!’, se myös tapahtuu, jos hän ei sydämessään epäile vaan uskoo, että niin käy kuin hän sanoo. Niinpä minä sanon teille: Mitä ikinä te rukouksessa pyydätte, uskokaa, että olette sen jo saaneet, ja se on teidän. Ja kun seisotte rukoilemassa, antakaa anteeksi kaikki mitä teillä on jotakuta vastaan. Silloin myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa teille rikkomuksenne anteeksi. Jos te ette anna anteeksi, ei teidän taivaallinen Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne.”
Mark 11:22-26
mies54v
Ainakin mun tapauksessa se on merkki mun välttelevästä kiintymyssuhteesta. Kun ei voi toista kokonaan saada, ei voi myöskään kaikkia tunteitaan häneen investoida -> kuvitelma siitä, että tunteet/itse olisi paremmin turvassa.