Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin juuri, että elämä on mahtavaa!

Vierailija
07.09.2015 |

Olen tähän asti vaatinut elämältä kaikenlaista, jotta voisin olla onnellinen. Olen halunnut erilaisia tavaroita, ystäviä, terveyttä, hyvän työn, rahaa, parisuhteen jne. Minulla ei ole yhtään ystävää, ei parisuhdetta, terveys reistailee, olen yksinäinen, olen työtön, väsyttää jatkuvasti. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

En vaadi elämältä enää mitään! Minulla on joskus ollut kaikkia mainitsemiani asioita, enkä ollut yhtään tyytyväisempi elämääni. Miksi minun pitäisi haluta noita samoja asioita uudelleen, vain todetakseni etteivät ne tuottaneet mitään iloa elämääni? Paskaahan tämä elämä on, mutta mitä sitten? Välillä tämä paskakin on ihan viihdyttävää. Sitä paitsi kaikki se harteille kasaantunut paska on saanut minut arvostamaan elämän pikkuasioita. Esim pieniä määriä paskaa. Silloin kun asiat ovat hyvin, pienikin paskaläjä tuntuu pahalta. Nyt ei haittaa vaikka koira kakkaisi parvekkeelta päälleni, olisin vain tyytyväinen ettei kyseessä ollut norsu!

Tällä hetkellä tuntuu että tulevaisuuteni tulee olemaan kurjaa. Jostain syystä minusta kuitenkin tuntuu hyvältä. Aloitin juuri polttamaan tupakkaakin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo "olisin vain tyytyväinen ettei kyseessä ollut norsu!". Oikea asenne :D

Vierailija
2/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asenne. Jotenkin itselläkin käväs jotain ton tyylistä tässä epäonnistuneen itsemurhan jälkeen. Että voin syyä hyvää ruokaa ja nauttia tupakasta vielä kun oon elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:33"]

Ihana asenne. Jotenkin itselläkin käväs jotain ton tyylistä tässä epäonnistuneen itsemurhan jälkeen. Että voin syyä hyvää ruokaa ja nauttia tupakasta vielä kun oon elossa.

[/quote]

Hyvä että yrityksesi epäonnistui, eikä ilmeisesti jäänyt mitään pysyvää vammaa? Pitää vain oppia löytämään oikea asenne. Helppoa se ei ole, mutta mikään hyvä ei ikinä ole helppoa. Tutkiskele netistä kaikkea ihmeellistä, ehkä löydät jonkin intohimon johonkin?

Ei me ihmiset tarvita kaikkea sitä mitä meille joka suunnalta tyrkytetään!

Vierailija
4/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon hyvinkin sairas ja suht yksinäinen, mutta kun vastoinkäymisiä on kerääntynyt jo aika paljon (siis tuossa ei läheskään kaikki) niin ajattelen nykyään, että kai mä näköjään kaikesta selviän, tai jos en selviä niin kuolen, ja siihen asti voi yhtä hyvin nauttia siitä mitä on. Ja joka tapauksessa kuolee jonkun ajan päästä, ehkä sillä ei ole väliä, "suoriutuiko" hyvin vai huonosti. Aikaisemmin suostuin kärsimään aika pitkään ikävän tapahtuman vaikutuksesta, nyt olen tajunnut, että ei ole pakko pysyä synkkyydessään. Käyn siellä kyllä, koska tunteiden tukahduttaminen ei tee hyvää. Mutta paha mieli menee ennen pitkää ohi.

Vierailija
5/5 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se pupakka pois mutta muuten pidä tuo asenne!