Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten yleisin harhaluulo nuorista naisista.

Vierailija
06.09.2015 |

Monet miehet kuvittelevat, että nuoreen naiseen tehdään vaikutus materialla. Esim. raha, omistusasunto, auto jne. Olen 23-vuotias ja voin kertoa, että en piittaa noista asioista pätkän vertaa. Kyllä se on aivan muu mikä ratkaisee. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oletkin ikäisistäsi valioyksilö, se pieni osuus.

Vierailija
2/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavin vanhojen miesten harhaluulo on, että mies vanhenee kuin viini, kun tosiasiassa vanhenevat kuin maito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:52"]

[/quote]Ai 30v ja 40v naisia ei sitten kiinnosta materia lainkaan? Kyllä se taitaa olla niin, että tänä päivänä suurin osa kaiken ikäisistä ihmisistä on liian kiinnittyneitä materiaan. Taitaa olla niin päin, että niukkuuteen tottunut opiskelija tyytyy vähempään. 

Vierailija
4/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua sitten kiinnostaa? Hyvä ryhti, lihakset, kaunis hymy ja rehti luonne?

Vierailija
5/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joihinkin nuoriin naisiin vetoaa omaisuus, esim. sillä möhömahaisella F1-pomolla tuskin olisi nuorta mimmiä kainalossa pelkästä rakkaudesta. Mutta muuten olen kanssasi samaa mieltä - ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, jos baarissa iskuyritys alkaa näin: "Hei, lähdetkö kesähuvilalleni Tammisaareen juomaan samppanjaa? Porscheni odottaa parkkipaikalla."

Vierailija
6/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:57"]

[/quote]Ai 30v ja 40v naisia ei sitten kiinnosta materia lainkaan? Kyllä se taitaa olla niin, että tänä päivänä suurin osa kaiken ikäisistä ihmisistä on liian kiinnittyneitä materiaan. Taitaa olla niin päin, että niukkuuteen tottunut opiskelija tyytyy vähempään. 

[/quote]

En mä niin sanonut. En puhunut 30v ja 40 v ikäisistä tavuakaan.

Vierailija
7/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:59"]

[/quote]

Mua, 22-vuotiasta naista, kiinnostaa ihan ykkösenä luonne. Kaikki muu on plussaa.

Vierailija
8/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäiset miehet ovat (siis suurin osa) valmiita tekemään kaikenlaista suuresta määrästä rahaa.

Kaiken ikäiset naiset ovat (siis suurin osa) valmiita tekemään kaikenlaista suuresta määrästä rahaa.

We are living in material world and I am material man.

41v m

Vierailija
9/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäisiä kiinnosta materia, koska siinä vaiheessa voi vielä itsekkin kuvitella että saa joskus hyvästi rahaa. Raha alkaa kiinnostamaan noin kolmikymppisenä, kun omistusasunnot ja muut alkaa kiinnostamaan ja tajuaa että edessä on vuosikausien velkahelvetti, eikä siltikään saa kuin juuri ja juuri sen verran tilaa että sinne romut mahtuu. Parikymppisenä sitä on vielä idealisti ja ihan tottunut siihen opiskelijabudjetilla elämiseen ja vuokra-asunto kelpaa hyvin.

Vierailija
10/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni miesten yleisin harhaluulo nuorista naisista on se, että KAIKKI nuoret naiset ovat hoikkia, kiinteitä, pienipilluisia, kiinteärintaisia kauniita naisia. Jos miehet vaikka juttelevat, että yhden työpaikalla on tullut työharjoittelijaksi joku 18-vuotias nainen, niin muut ovat heti kateellisia ja olettavat heti, että tietysti teinin / nuoren naisen tulee olla hoikka ja hyvännäköinen. Heille ei tule mieleenkään, että se nainen voi aivan hyvin olla todella ylipainoinen rekkalesbon näköinen ronski nainen. Pelkästään sanat "nuori nainen" merkitsee miehille heti jotain hyvännäköistä hoikkaa seksikästä pimua :D Nimim. "ruma ja läski jo lapsesta saakka"

Vierailija
11/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen naivi tyttönen. :) monet vanhemmat ja erityisesti ikärasistiset akat ja ukot yllättynee kun ei me ollakaan mitään perässä vedettäviä typeryksiä ilman järkeviä mielipiteitä ja mitään tietotaitoa.. 

Vierailija
12/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:55"]Naurettavin vanhojen miesten harhaluulo on, että mies vanhenee kuin viini, kun tosiasiassa vanhenevat kuin maito.
[/quote]

:DD niin totta!
T: 22v ja kiinnostunut vain oman ikäisistä miehistä

Vierailija
13/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias ja ei minuakaan kiinnosta miehessä materia. Jos kaipaan materiaa ja omaisuutta, niin olen valmis hankkimaan sitä itse.

Vierailija
14/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:13"]

Että olen naivi tyttönen. :) monet vanhemmat ja erityisesti ikärasistiset akat ja ukot yllättynee kun ei me ollakaan mitään perässä vedettäviä typeryksiä ilman järkeviä mielipiteitä ja mitään tietotaitoa.. 

[/quote]Näin sinä haluat uskoa. Ikäisesi naiset ovat juurikin niitä perässä vedettäviä typeryksiä ilman omia mielipiteitä ja haluja. 

Vierailija
15/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä sinä ajattelit nykäistä rahat lastenhankintaan?

Eri tahot ovat toki hahmotelleet sitä, paljonko lapsi keskimäärin maksaa vanhemmille 18 vuoden ikään mennessä. Ruotsalainen Swedbank sai hinnaksi 90 000 euroa. Tilastokeskuksen ja Stakesin Suomalainen lapsi 2007 -selvitys päätyi 105 600 euroon. HS

Vierailija
16/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:13"]

[/quote]Näin sinä haluat uskoa. Ikäisesi naiset ovat juurikin niitä perässä vedettäviä typeryksiä ilman omia mielipiteitä ja haluja. 

[/quote]

Haha, nice try :) 

Vierailija
17/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:11"]

Minun mielestäni miesten yleisin harhaluulo nuorista naisista on se, että KAIKKI nuoret naiset ovat hoikkia, kiinteitä, pienipilluisia, kiinteärintaisia kauniita naisia. Jos miehet vaikka juttelevat, että yhden työpaikalla on tullut työharjoittelijaksi joku 18-vuotias nainen, niin muut ovat heti kateellisia ja olettavat heti, että tietysti teinin / nuoren naisen tulee olla hoikka ja hyvännäköinen. Heille ei tule mieleenkään, että se nainen voi aivan hyvin olla todella ylipainoinen rekkalesbon näköinen ronski nainen. Pelkästään sanat "nuori nainen" merkitsee miehille heti jotain hyvännäköistä hoikkaa seksikästä pimua :D Nimim. "ruma ja läski jo lapsesta saakka"

[/quote]

Sama täällä. Olin jo teininä ruma rillipäinen kuikelo, jolla ei ollut koskaan poikaystävää. "Pääsin" sitten kaksikymppisenä yhden viisikymppisen harmaatukkaisen miehen vakipanoksi, mutta hän oli siis ensimmäinen mieheni. Säälittävää, tiedän sen itsekin.

Vierailija
18/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet kuvittelevat, että nuoreen naiseen tehdään vaikutus materialla. Esim. raha, omistusasunto, auto jne. Olen 23-vuotias ja voin kertoa, että en piittaa noista asioista pätkän vertaa. Kyllä se on aivan muu mikä ratkaisee. 

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:03"]

[/quote]

Mua, 22-vuotiasta naista, kiinnostaa ihan ykkösenä luonne. Kaikki muu on plussaa.

[/quote]

Eli toisin sanoen nuo asiat, joista AP sanoi, että eivät kiinnosta nuoria naisia, ovatkin sinulle plussaa.

Kai se nyt on päivän selvää, että ihminen etsii itselleen hyvää tyyppiä, mutta jos löytyy kaks tasavahvaa kandidaattia niin otatko 25-v miehen jolla on työ, oma asunto ja auto vai 45-v miehen, joka treffien jälkeen hyppää lähijunaan ja ajaa vanhempiensa kotiin Keravalle, jossa viettää mielenterveystoipilaan elämää? Molemmathan voivat olla hyviä tyyppejä, mutta aivan turha väittää, että materia ei merkkaa parinvalinnassa mitään.

Eri asia sitten yrittääkö iskeä naisen materialla vai omana itsenään.

Vierailija
19/19 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:48"]

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:03"]

[/quote]

[/quote]

Eli toisin sanoen nuo asiat, joista AP sanoi, että eivät kiinnosta nuoria naisia, ovatkin sinulle plussaa.

Kai se nyt on päivän selvää, että ihminen etsii itselleen hyvää tyyppiä, mutta jos löytyy kaks tasavahvaa kandidaattia niin otatko 25-v miehen jolla on työ, oma asunto ja auto vai 45-v miehen, joka treffien jälkeen hyppää lähijunaan ja ajaa vanhempiensa kotiin Keravalle, jossa viettää mielenterveystoipilaan elämää? Molemmathan voivat olla hyviä tyyppejä, mutta aivan turha väittää, että materia ei merkkaa parinvalinnassa mitään.

[/quote]

No miinustako sen sitten pitäisi olla jos jollain on muutakin kuin se luonne? Tarkoitin, että luonne kiinnostaa ja jos jotain muuta on niin mikäs siinä, mutta ei tarvitse olla. 
En halua miestä joka on paljon mua vanhempi, joten ottaisin tuon 25-vuotiaan vaikka nuo roolit vaihdettaisiin. Kahdesta hyväluonteisesta ottaisin miellyttävämmän vaikka toinen olisi rikas, rahalla ei nimittäin ole merkitystä.
Tälläkin hetkellä seurustelen varattoman ja työttömän ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi